2010-01-19, 12:00
Medlem
listigts avatar
Är det bara för mig som youtube är nere?
2010-01-19, 15:59
Medlem
NollottAs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=_j7NSZBI2BY&feature=sub

Sxephil (en av dom stora "nyhetsuppläsare") nämner svensk nyhet. Tips bara.
2010-01-19, 20:07
Medlem
smulade kottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
Vart i helvete kan man se hur många klipp man har kikat på genom åren?
Vet att jag låg på 198** innan dom förstörde youtube med deras äckliga uppdateringar
Lyfter fram i hopp om svar
2010-01-21, 20:14
Medlem
MusikRoxifyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Tjenare tjenare
Tänkte kolla om någon kunde besvara några av mina frågor, hade tänkt o ladda ner filmer från youtube.

1. Först o främst vill jag bara veta om de finns risk för att man kan åka fast om man laddar ner filmer från youtube? fick nämligen höra de av en kompis. Vet inte var han fått de ifrån men är de sant?

2. Vilket program skulle ni föreslå? Såg i lite andra trådar att folk använt denna sidan www.keepvid.com
isåfall om nån har erfarenhet av detta skriv gärna och detaljerat

Om någon mod tycker att denna tråd hör hemma nånannatans så e de bara o flytta

1: det är lagligt
2: http://www.any-video-converter.com/p...or_video_free/
2010-01-22, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
Den andra datorn finns kvar i huset och laddar fortfarande lika snabbt. ska man ladda ner något eller öppna någon jävla port?

Tack

/Pelican
Sen jag började köra med trådlöst hemma laddar filmerna på youtube lite mindre än halva sen stannar skiten, jag måste då spola fram typ 2 sec, då börjar den ladda resten av klippet. Men är klippet extra långt kanske jag behöver göra detta 2 gånger.

Lösningen på detta är att öppna portarna 8080, 80, och 3128 (både TCP och UDP)
Sen jag öppna dessa laddas alla klipp på en gång. Äntligen!

Hoppas det hjälper för er med samma problem.
2010-01-22, 15:52
Medlem
Får "Din kommentar är för lång"-meddelande trots kort kommentar.

Har fått "Din kommentar är för lång" som respons då jag försöker lägga in en kommentar som är klart under 500 tecken lång. Någon som vet vad som kan vara fel?
2010-01-22, 18:33
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd sammanfogad //Mod
2010-01-22, 21:39
Medlem
Hundvalps avatar
När jag ska försöka logga in på Youtube står det "Inloggningen är felaktig.". Det händer alltså direkt när jag trycker på Logga in. Hur gör jag för att åtgärda det?

Använder Firefox 3.6
2010-01-25, 14:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag tycker att det är lite magstarkt att jag blev avstängd att ladda upp under 6 månader igår
http://img5.imagebanana.com/view/ti9ubqj1/bajsalite.JPG
jag lade alltså för 2 år sedan! upp en video från Fångarna på fortet, under äventyren där den där fransyskan sitter i mörka labyrinten topless med "ledtrådn" tatuerad på vagin..nånstans! på kroppen menar jag
ja visst jag lade upp det för att provocera & testa hur dom ställer sig till det, men jag gjorde det för att hävda klippets rätt till att vara avsexualiserat, & att det är deras problem om dom låter nån difus jämnställdare moderniserad mediebild göra dom upprörda...med tanke på att Fortet gick på primetime och alla 11 åringar satt & såg det tillsammans med farsan under roande gemytliga former, ska det vara sexuellt de? det ligger ju förfan Tutti frutti klipp från Italien på youtube..men det är inget dom brytt sig om, vad var den showens avsikter? vs fortet?

"Det finns undantag för visst utbildningsmaterial, dokumentärer & vetenskap" skriver dom

Inpiska pottfötter, går inte fröken 'Je t'aime's nakenhet i Fångarna på Fortet in under utbildningsmaterial heter jag 'Pappa Dallas'

Min fråga till er..är det möjligt att överklaga avstängningar på nått vis? & framföra till youtube att detta var ett exempel på klädsam journalistik & inte erotik,
eller ska det vara på det viset att youtubes med stor sannorlikhet automatiska detektionsystem som tog emot klagomålet från nån tragisk konservativ användare, den ska okritiskt stjälv få ta ställning (den förstår nog inte Svenska ens och därav inte mina avsikter heller ) vad som är ok?
och är det mot förmodan någon riktig (humorbefriad) homosapiens-crew som inte heller kan demokratisk Svenska som fått fatta det här beslutet så är det ännu tragiskare.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-01-25 kl. 14:30.
2010-01-25, 17:53
Medlem
Hur länkar man YT-klipp i sin blogg utan själva videon?

Vill alltså länka så man kan lyssna på låten men inte ha med själva videoklippet.
Hur gör man?
2010-01-25, 18:50
Medlem
Fox--Mulders avatar
Hur får jag fram url länken?
2010-01-25, 23:50
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox--Mulder
Hur får jag fram url länken?
Kopiera fältet "Webbadress" i beskrivningen. Du kan också bara kopiera texten i adressfältet. Har säkert missförstått dig, inte kan du väl bli medlem på fb om du inte kan länka YT-videos?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in