Jag tycker att det är lite magstarkt att jag blev avstängd att ladda upp under 6 månader igår
http://img5.imagebanana.com/view/ti9ubqj1/bajsalite.JPG
jag lade alltså för 2 år sedan!

upp en video från Fångarna på fortet, under äventyren där den där fransyskan sitter i mörka labyrinten topless med "ledtrådn" tatuerad på vagin..nånstans! på kroppen menar jag
ja visst jag lade upp det för att provocera & testa hur dom ställer sig till det, men jag gjorde det för att hävda klippets rätt till att vara avsexualiserat, & att det är deras problem om dom låter nån difus jämnställdare moderniserad mediebild göra dom upprörda...med tanke på att Fortet gick på primetime och alla 11 åringar satt & såg det tillsammans med farsan under roande gemytliga former, ska det vara sexuellt de? det ligger ju förfan Tutti frutti klipp från Italien på youtube..men det är inget dom brytt sig om, vad var den showens avsikter? vs fortet?
"Det finns undantag för visst utbildningsmaterial, dokumentärer & vetenskap" skriver dom
Inpiska pottfötter, går inte fröken 'Je t'aime's nakenhet i
Fångarna på Fortet in under utbildningsmaterial heter jag 'Pappa Dallas'
Min fråga till er..är det möjligt att överklaga avstängningar på nått vis? & framföra till youtube att detta var ett exempel på klädsam journalistik & inte erotik,
eller ska det vara på det viset att youtubes med stor sannorlikhet automatiska detektionsystem som tog emot klagomålet från nån tragisk konservativ användare, den ska okritiskt stjälv få ta ställning (den förstår nog inte Svenska ens och därav inte mina avsikter heller

) vad som är ok?
och är det mot förmodan någon riktig (humorbefriad) homosapiens-crew som inte heller kan demokratisk Svenska som fått fatta det här beslutet så är det ännu tragiskare.