2009-06-29, 21:31
Medlem
torkelmannens avatar
någon annan som också har upplevt youtube som segt de senaste dagarna? har 100mbit, så felet ligger inte hos min anslutning
2009-07-03, 00:53
Medlem
Pelicans avatar
Har samma problem. Finns det något att göra åt det?

Har nyss köpt datorn och inte instalerat så mycket mer än Windows vista och ett par program till. Har 24mbit uppkoppling och allt går riktigt snabbt att ladda, förutom filmer på youtube och andra videohemsidor? Var beror detta på? min förra dator fixade det tio gånger så snabbt.
2009-07-03, 01:09
Medlem
Skulle gissa på bredbandet eller den trådlösa routern.
2009-07-03, 01:35
Medlem
sfdangers avatar
Samma för mig Började för drygt en vecka sedan
2009-07-03, 16:27
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pattox
Skulle gissa på bredbandet eller den trådlösa routern.

Den andra datorn finns kvar i huset och laddar fortfarande lika snabbt. ska man ladda ner något eller öppna någon jävla port?

Tack

/Pelican
2009-07-07, 11:43
Medlem
mysko!

Fy fan vad detta stör mig!
Jag kommer verkligen inte på vad problemet är!

Det som jag tycker är så märkligt är:

det går att spela upp videos från youtube om de inte finns på själva youtube.com! Alltså om de tex är inlagda i en blogg eller så!
Hur går det till då?!
När jaguppenbarligen inte har flash player installerat!

Nån?
2009-07-07, 13:39
Medlem
927s avatar
du har flash men youtube fattar tydligen inte det, typ, fast felet är ju i din dator. testa lägg till youtube.com som en säker sida, du har fortfarande inte berättat vilken webbläsare du har och har du testat med opera?
2009-07-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du har flash men youtube fattar tydligen inte det, typ, fast felet är ju i din dator. testa lägg till youtube.com som en säker sida, du har fortfarande inte berättat vilken webbläsare du har och har du testat med opera?

jag har internet Explorer.

Det verkar faktiskt inte som att jag har flashplayer installerad alls, men jag har windows media player, kanske funkar den för youtube videos? Jag vet inte. Men som sagt, nån flash player verkar inte finnas på datorn...

Opera vet jag faktiskt inte vad det är förnågot?

Det hjälpte inte att lägga till youtube som en säker plats..

Det som stör mig är att jag hade detta problemet för ett par år sedan också men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde då.... GRRRR!!!!
2009-07-07, 17:05
Medlem
927s avatar
jag tippar på att du ser reklam som är flash, tex till höger på den här sidan.
du skriver att du kan ju se youtube filmer, alltså har du flash men kolla här
http://kb2.adobe.com/cps/155/tn_15507.html

det kan va nåt tillägg eller kanske nåt skyddsprogram som stör. opera är en webbläasare

vad har du för rättigheter, är du admin?
2009-07-11, 01:24
Bannlyst
VARFÖR kan man inte söka bland sina favoriter?! Har man lagt till över 400 videos i favoriter så är det bokstavligt talat PAIN in the ASS att leta igenom alla sidor med klipp...

Why?
2009-07-12, 13:41
Medlem
I snitt en låt av 50 fungerar på mina gamla playlists pga av all denna censur.
Har verkligen tröttnat på youtube.

Fick en länk från en på jobbet jag försökt titta på under dagen men Youtuve verkar vara nere idag.
2009-07-12, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
I snitt en låt av 50 fungerar på mina gamla playlists pga av all denna censur.
Har verkligen tröttnat på youtube.

Fick en länk från en på jobbet jag försökt titta på under dagen men Youtuve verkar vara nere idag.

Det är bara en kort maintence. Det händer då och då, och de kommer tillbaks snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in