2012-03-30, 14:14
Medlem
Hej!

Jag undrar hur jag organiserar mina videos på min youtube kanal. Just nu hamnar de videoklipp jag laddade upp senaste överst, vilket jag inte vill. Finns det något sätt? VÄLDIGT tacksam för hjälp!
2012-03-30, 17:49
Medlem
Idag hittade jag en hel film på 1 tim 40 min på youtube!
Det är lite ovanligt har ni hitta några hela filmer på youtube ?
2012-03-30, 18:25
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalThemuppet
Idag hittade jag en hel film på 1 tim 40 min på youtube!
Det är lite ovanligt har ni hitta några hela filmer på youtube ?

Ja äldre filmer. Har dock haft problem med att vissa delar av filmerna har varit bort plockade pga nåt tjaffs.
2012-03-30, 22:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur ställer man in så en video autostartar när man trycker min kanal?
2012-03-31, 01:09
Medlem
Gautamas avatar
Vad hände med DOWNLOAD-knappen som fanns på Youtube för några dagar sen?
2012-03-31, 12:22
Medlem
Sen jag skaffade min nya dator HP CQ1040SCm med windows 7 verkar jag ha haft allmänt svårt att ladda upp filer. T ex om jag försöker ladda upp bilder på ifokus-siterna tar det tusen år, och det går inte alls såvida jag inte förminskar filerna väldigt mycket.

Men värst är ändå youtube, det verkar totalt omöjligt att ladda upp.. Det laddar mellan 0-2% och sen händer inte så mycket mer. Har även provat att försöka ladda upp vida windows movie maker, då brukar själva filmen gå upp men den stannar under "publicerar". Filen är på 60mb så det borde väl inte vara så farligt?

Vad tror ni problemet kan vara?

(Sorry om jag postat i fel kategori, vet inte så mycket om datorer )
2012-03-31, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur ställer man in så en video autostartar när man trycker min kanal?

Försöker hitta det jag med på en av mina kanaler. Mins att det fanns en inställning i det gamla designen. Har det påslaget på min gamla kanal men kan inte hitta var man slår på eller av det?
2012-04-01, 17:15
Medlem
Wilow10s avatar
Youtube play

Varje gång jag ska titta på en ny video på youtube så måste jag klicka på play. Det är väldigt störande då jag inte kan använda playlist-funktionen utan att behöva trycka på play då varje ny video ska spelas.

Någon som vet hur man ändrar det? Jag gick in på inställningar på youtube men hittade inget, kanske jag missat nåt?

P.S. kanske blev postat i fel forum, sry isåf.
2012-04-02, 20:42
Medlem
Smuldegarns avatar
Nästan varenda gång jag ska titta på en video så är den högsta delen av "youtube filmrutan" grön och resten utav bilden är dålig med blåa nyanser, men när jag sätter på 1080p så är det perfekt. Jag har ominstallerat flash player men det är fortfarande kvar! Detta gäller dock inte bara youtube utan alla film sidor!
2012-04-03, 03:16
Medlem
Mantisss avatar
Kollade lite på min kanal nu och kom in på nån grej. På ett klipp så har jag 9609 visningar sen står det "Visningar som du tjänar pengar på - 1746".

Nån som vet vad det betyder och hur man kan få pengar?

Sen undrar jag om det är värt att skaffa ett Adsense-konto för att tjäna pengar på reklam. Fast i reglerna står det:
"Jag placerar inga annonser på webbplatser som distribuerar upphovsrättsskyddat material."

Så vad händer om jag t.ex lägger upp en låt på Youtube sen sätter på reklam på den. Kan jag få skit för det då?
Senast redigerad av Mantiss 2012-04-03 kl. 03:23.
2012-04-04, 17:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Den senaste veckan har jag inte kunnat se youtube-klipp i fullscreen, är det något problem med Youtube, min webbläsare eller behöver jag helt enkelt enbart installera ett plugin?

MVH
Cpt.
2012-04-04, 18:26
Medlem
CocaLogs avatar
Idag när jag kom in på Youtube var det en lång grön bar längst upp i spelaren, och alla färger var jättekonstiga. Nästan som om den försökte visa i 3-D för sådana där gamla blåa och röda glasögon. Men det händer bara inte på Youtube, utan på andra ställen också som TV4 Play. Någon som vet vad problemet är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in