2011-12-18, 21:05
Medlem
Jag undrar, vart kan man hitta de videosarna (fin svenska) som har mest views genom tiderna? mest gillade genom tiderna osv? alltså inte bara i sverige, utan på hela youtube? lyckas inte hitta det ngn stans =/
2011-12-20, 12:09
Medlem
Såå... är det någon som minns när man kunde se diverse intressant statistik på sin youtube kanal, typ hur många videos du hade kollat på, kommentarer du lämnat osv?
Nu är ju det borttaget sedan länge. Men finns det något sätt att se sådant ändå? annan hemsida, fixa och trixa med layouten på ens kanal? Skulle vara kul att se. Har använt samma konto sedan i alla fall hösten 2008, kanske till och med längre än det. Så det lär ju vara ett antal tusen videos man har kollat på genom åren.
2011-12-22, 16:16
Medlem
Cecilia.s avatar
Kommer alla få den nya layouten eller är det bara jag som drabbats utav denna hemska design?
2011-12-23, 17:07
Medlem
Cerises avatar
Någon som vet hur relaterade videos bestäms? Lägger man upp ett videoklipp finns det tips på relaterade videos i den högra menyn, hur har man kommit fram till dessa?
2011-12-29, 17:14
Medlem
Fluffass avatar
När ska mitt YT fungera tillfredställt??
HAr skrivit innan om mitt problem då andra hade samma problem.
Kanske är det min dator men vet inte.

Videon på YT laddas bara till kanske 20-50% sen stannar det. Jag får trycka å hålla på, på tidlinjen och vänta en lång tid innan den hoppar igång igen.
Det har bara blivit sämre.

Nu blir bara linjen "bakom" plutten som förövrigt fått "taggar" på sig bara röd och resten blir aldrig grå. Dvs färdigladdad video. Jag kan knackigt kolla på en video men det funkar inte i längden.

Hur ska jag ställa in webläsaren? HAr senaste flash osv. Och inga virus (vad jag kan se).

HJÄLP!!
2011-12-31, 14:20
Avstängd
volvo 240s avatar
Så hur gör man för att få ha den gamla designen på sin kanal?

ÄR det nåt bara YTpartners typ Irategamer kan ha? Verkar bara vara partners som har den gamla designen på sina kanaler iaf.

Och ett nytt irritationsmoment, när man kollar kommentarsvar och sedan klickar på kommentaren så står inte längre ens komentar och divs svar överst under videon. Utna man får ta upp visa alla kommentrer och söka manuellt.

Hur kan de ha lyckats sabotera sin egna bra och funktionella sida såhär? Helt horribelt.
2011-12-31, 15:13
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så hur gör man för att få ha den gamla designen på sin kanal?

ÄR det nåt bara YTpartners typ Irategamer kan ha? Verkar bara vara partners som har den gamla designen på sina kanaler iaf.

Och ett nytt irritationsmoment, när man kollar kommentarsvar och sedan klickar på kommentaren så står inte längre ens komentar och divs svar överst under videon. Utna man får ta upp visa alla kommentrer och söka manuellt.

Hur kan de ha lyckats sabotera sin egna bra och funktionella sida såhär? Helt horribelt.
Man kan ändra en viss kaka för att få tillbaka det gamla utseendet, jag minns dock inte vilken, men Googla så finner du vad du söker!
2011-12-31, 22:56
Medlem
Ola Schuberts avatar
Har många gånger problem med att se klipp på you tube. Spelaren står ibland och bara harvar. Ibland så hjälper det att flytta fram sig i klippet, men inte alltid.

Har provat med tre olika webbläsare, men ingen löser detta problem helt.

Har naturligtvis försökt att ändra flashinställningar, men icke sa nicke.

uppkoppling och hastighet fungerar.

Några förslag till lösning på mitt problem? (jo, jag har felanmält ett antal gånger)?
2011-12-31, 23:34
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Har många gånger problem med att se klipp på you tube. Spelaren står ibland och bara harvar. Ibland så hjälper det att flytta fram sig i klippet, men inte alltid.

Har provat med tre olika webbläsare, men ingen löser detta problem helt.

Har naturligtvis försökt att ändra flashinställningar, men icke sa nicke.

uppkoppling och hastighet fungerar.

Några förslag till lösning på mitt problem? (jo, jag har felanmält ett antal gånger)?
Om Flash inte alls vill fungera, och du vill se videoklipp, aktivera testversionen av HTML5-visning på www.youtube.com/html5, funkar naturligtvis bäst i Chrome eftersom Chrome har bäst stöd för HTML5 än någon annan webbläsasare.
2012-01-01, 00:50
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Om Flash inte alls vill fungera, och du vill se videoklipp, aktivera testversionen av HTML5-visning på www.youtube.com/html5, funkar naturligtvis bäst i Chrome eftersom Chrome har bäst stöd för HTML5 än någon annan webbläsasare.

Tack, det har fungerat helt ok när jag kör chrom och testversuibeb av HTML 5. vi får se om det fortsätter att fungera.

(Däremot så finns nu istället all formateringtext vara kvar i citatet av ditt inlägg, alltid skall det vara något! Men å andra sidan så verkar inte texten hoppa när jag sätter dit markören, (som med explorer), och det verkar gå att markera text utan problem)
2012-01-01, 00:55
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Tack, det har fungerat helt ok när jag kör chrom och testversuibeb av HTML 5. vi får se om det fortsätter att fungera.

(Däremot så finns nu istället all formateringtext vara kvar i citatet av ditt inlägg, alltid skall det vara något! Men å andra sidan så verkar inte texten hoppa när jag sätter dit markören, (som med explorer), och det verkar gå att markera text utan problem)
Vad menar du?
2012-01-01, 01:12
Bannlyst
Beträffande Youtubes nya design:

Vi är många som ogilla den nya designen, men... Ingenting har egentligen förändrats, fönstrena har bara bytt plats.

Vad vi behöver är en .MOD för våra web-läsare, som läser sidorna som de är, men presenterar dem på det sätt vi är vana vid.

Fyll forumen på sourceforge.net med önskningar om en firefox-, explorer- samt en chrome-mod för Youtube, "New2Old".
Ju fler som efterfrågar det desto bättre är det.
Inom ett par veckor lär det därefter finnas nedladdningsbara youtube-återställare att dra hem för alla som föredrar den gamla funktionen av youtube.
Senast redigerad av Ippskiff 2012-01-01 kl. 01:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in