2011-08-10, 05:17
Medlem
Bastukjells avatar
Tjena, så att jag har ett klipp som jag vill titta på men då man klickar in på videon kommer "
Detta videoklipp visar innehåll från WMG, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl" istället för videon och undrar om man kan komma runt det på något sätt?
2011-08-12, 19:28
Medlem
Wonds avatar
Vet någon om det är möjligt att få tillbaka ett borttaget YouTube konto?
Jag hade förut ett konto på YouTube men tog bort det.. nu kan jag inte skapa en ny med likadant namn. Är det möjligt eller gör youtube namnen helt oanvändbara?

[edit]
Happ, verkar inte gå. Läste förgående sida på denna tråd först nu :P
2011-08-12, 21:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Felpost!
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2011-08-12 kl. 21:38.
2011-08-12, 23:49
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satansknullar3n
Iafall har någon av er en sorts teknik där jag kan lägga in skyddade filmer i youtube? jag har harrypotter scener från part 2 som blir blockerade direkt när jag lägger upp dom, känner ni till någon knep där dom kan ligga uppe i några dagar för att sedan bli blockade som det alltid brukar va.
Då youtube har ett automatiskt system för att känna igen copyright skyddat material (från vad jag har hört) så skall det tydligen fungera bra om man spegelvänder filmer man laddar upp.
2011-08-13, 02:37
Medlem
Har precis lagt ut en liten film på youtube, problemet är bara att den stillbilden som visas när man söker på videon är förskräcklig. Det går inte att byta eller välja en tidpunkt på videon som man vill visa?
2011-08-13, 14:32
Medlem
HeligaMärtas avatar
Nån annan som upplever att youtube är grymt segt? Började igårkväll och även nu...
2011-08-13, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaMärta
Nån annan som upplever att youtube är grymt segt? Började igårkväll och även nu...

Bara lite då och då, ingenting konstant.

OnT: Någon som vet ett fungerande YouTube-downloader-tillägg till Firefox? Det som jag hade förut fungerar inte längre i och med att jag uppgraderade Firefox. Vill kunna ladda ner 720p-mp4-filer.
2011-08-14, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dableub
Har precis lagt ut en liten film på youtube, problemet är bara att den stillbilden som visas när man söker på videon är förskräcklig. Det går inte att byta eller välja en tidpunkt på videon som man vill visa?
Klicka på ditt användarnamn längst upp till höger, välj Videoklipp, klicka på Redigera på det videoklipp du vill ändra bilden på, välj av tre under Miniatyr av videoklipp.
2011-08-14, 23:59
Medlem
Adobes avatar
Hur ser man andras subscribings osv? verkar ju vara helt jävla borta
samt deras vänner
2011-08-15, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Hur ser man andras subscribings osv? verkar ju vara helt jävla borta
samt deras vänner

Tror man kan välja om man vill visa eller inte, prova någon annans kanal så får du se (någon som inte är så stor då).

Nu går det inte att se på YouTube längre. Testat både Chrome och Firefox med senaste Flash och det enda man ser är en grön bild. Ljudet fungerar fortfarande men bilden är grön.
2011-08-15, 15:46
Medlem
Drumsticks avatar
bump two years later, höhö.

Ett annat problem min dator lidit av från youtube ett tag nu är att jag inte kan ha helskärmsläga utan det blir bara helt vitt.

Vad kan felet vara ?
2011-08-15, 23:56
Medlem
Jag har en fråga, ska försöka förmedla den så bra det bara går.
Det är så att jag vill 'subscriba' till alla subscriptions en specifik användare har, hur bär jag mig åt utan att gå in på varenda en och ta subscribe ?

Jag har för mig att jag vid något tillfälle automatiskt vart subscriber till en användares subscriptions när jag 'subscribade' denna. Hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in