2010-12-08, 13:00
Medlem
Så långt vet jag Vart bara lite fundersam. Tack för hjälpen!
2010-12-08, 13:15
Medlem
-flippen-s avatar
2010-12-08, 13:22
Medlem
skrudiss avatar
Trist med sådant strunt. Skulle dock vara trevligt om Youtubes födelsedag innebar att google skänkte bättre bandbredd till sidan, för nu går det inåt skogen långsamt.
2010-12-08, 13:45
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Trist med sådant strunt. Skulle dock vara trevligt om Youtubes födelsedag innebar att google skänkte bättre bandbredd till sidan, för nu går det inåt skogen långsamt.
Du kan ha rätt, men jag tycker det verkar vara någon bugg som gör att videohelvetena inte laddar, eftersom det går snabbt ibland. Hur som helst, sjukt irriterande när man t ex lyssnar på en playlist och det stoppar upp hela jävla tiden. Förstår inte att en av världens största siter inte åtgärdar detta.
2010-12-08, 16:40
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Du kan ha rätt, men jag tycker det verkar vara någon bugg som gör att videohelvetena inte laddar, eftersom det går snabbt ibland. Hur som helst, sjukt irriterande när man t ex lyssnar på en playlist och det stoppar upp hela jävla tiden. Förstår inte att en av världens största siter inte åtgärdar detta.

Bugg eller bandbredd, det borde ändå vara av hög prioritet att åtgärda det. Jag har nästan helt uteslutit Youtube för tillfället då det ändå bara är irriterande att försöka se vissa klipp. Google borde ta efter sin konkurrent Facebook, vars motto mer eller mindre är att alltid vara tillgängligt och fungerande. Just nu känns det som att sitta på apelsin.nu anno 1999 och försöka se "ansiktsburk".
2010-12-09, 01:34
Medlem
namnskylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duro
Jag kan inte kommentera klipp längre, skriver in kommentaren och trycker på Post men inget händer. Post-knappen blir "skuggad" så man inte kan klicka på den längre och ett OK dyker upp bredvid cancel, någon som kan lista ut vad som är fel? Det har varit så här ganska länge nu.

Har en liknande förfrågan, när det står depends approvel-typ, varför censurerar man kommentarerna. Är det de man gör? Vem är det som godkänner kommmentaren, ägaren av kanalen eller youtube?

Ett annat är när det står error, uppenbarligen kan man inte posta länkar, men ibland postars en helt vanlig kommentar och ändå kommer error upp. Är det bara från vissa länder man kan kommentera ifrån då- eller? Har man blivit blockerad att kommentera, dock har det även hänt med nya obesökta platser.
2010-12-09, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
Har en liknande förfrågan, när det står depends approvel-typ, varför censurerar man kommentarerna. Är det de man gör? Vem är det som godkänner kommmentaren, ägaren av kanalen eller youtube?

Ett annat är när det står error, uppenbarligen kan man inte posta länkar, men ibland postars en helt vanlig kommentar och ändå kommer error upp. Är det bara från vissa länder man kan kommentera ifrån då- eller? Har man blivit blockerad att kommentera, dock har det även hänt med nya obesökta platser.

Ett "OK" betyder att kommentaren har postats. Ägaren av kanalen godkänner. Länkar ska inte gå att posta. Youtube kan även ibland blocka saker som "sub 4 sub" så det är mycket möjligt att du la till något olämpligt.
2010-12-09, 19:50
Medlem
mannenremixas avatar
Har hänt en störd grej för mig.. För ungefär en månad sen så slutade youtube fungera för mig på firefox? Får bara en blank sida så fort jag försöker komma in på det. Nån som vet varför!?
2010-12-09, 19:54
Medlem
mannenremixas avatar
Står att sidan inte angett någon information om ägaren och att anslutingen inte är krypterad, kan det ha någon med saken att göra. ..
2010-12-09, 21:29
Medlem
Nus avatar
Hej alla!

Sitter på en 100 lina, men kan inte ladda Youtube klipp. Får buffra i 3 minuter för ett klipp på 20 sek. Dock fungerar det perfekt ibland, men 8 av 10 tar det sååå lång tid. Gjort TP test, visar 111 mb, 70 med trådlöst. Kör Chrome, har inte AddBlocks på. Vad gör jag? :S
2010-12-12, 15:14
Medlem
Hur funkar den där "rekommenderas för dig" på youtubes startsida?
Den rekommenderar 3 klipp med ordet "snökuken" i titeln.
Jag har aldrig ens sett eller varit inne på något med någon snökuk!
Kul om man har besök så dyker snökuken upp på förstasidan. Vafan!
2010-12-13, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Drulen
Hur funkar den där "rekommenderas för dig" på youtubes startsida?
Den rekommenderar 3 klipp med ordet "snökuken" i titeln.
Jag har aldrig ens sett eller varit inne på något med någon snökuk!
Kul om man har besök så dyker snökuken upp på förstasidan. Vafan!

Lösning: http://quikk.se/?5e68d

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in