Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vad är nu detta?!
Uppdatera ditt YouTube-konto genom att länka det till ett Google-konto.
Du kommer inte längre att kunna logga in på YouTube utan ett Google-konto.
Du kan logga in här om du inte vill länka detta YouTube-konto.
Bra sätt att sno över fler användare till Google. Om man nu inte vill ha ett sådant konto då?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok så mycket för att nätet blir allt mer öppet. Reggade vidare och möts alltså av det som tidigare nämnts i tråden. Nu ska de alltså ha ens mobilnummer också?!
"Om du inte uttryckligen meddelar oss om att du vill att vi ska göra det, kommer vi aldrig att sälja ditt telefonnummer eller dela det med andra företag. Vi använder det inte i något annat syfte än det här verifieringssteget och för att hjälpa dig med lösenordsåterställning och kontosäkerhetsproblem."
Nej och varför ska ni då ha det om det "bara" ska användas för detta ändamål. Nej kan kvitta ändå med Youtube konto.
Jo jävla bullshit detta är då. Jag kan dessutom inte länka mitt youtubekonto med det "nya" då det på gmail redan är upptaget. Hoppas kända uppladdares konton blir våldtagna nu Så som att gå från FoxNews till Foxnews_09 eller HuskyStarcraft till Husky0561Starcraft.
(Om jag nu dvs fattat rätt att det blir så, man får ingen info heller, bara en ruta när man loggar in att man nu ska byta)
Så då antar att jag loggar ut en sista gång nu och skiter helt enkelt att använda något konto när jag i framtiden besöker "DDR"tube.
https://www.flashback.org/t1472048 Här har ni andra, liknande tjänster om ni inte vill använda er utav Youtube längre.