2011-01-19, 22:49
Medlem
sam_elofs avatar
Vad har hänt nu? Är startsidan annorlunda för er med? Kan inte se den rutan som är till höger där man kan se om man fått kommentarer, vännerförfrågningar och så.
2011-01-19, 22:56
Medlem
Kycklingsoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Vad har hänt nu? Är startsidan annorlunda för er med? Kan inte se den rutan som är till höger där man kan se om man fått kommentarer, vännerförfrågningar och så.
Har också noterat detta. Det du nämner har hamnat högst upp på sidan istället...

Hur fan ändrar man tillbaka till det gamla? Sjukt irriterande med alla prenumerationsvideor som tar upp hela jävla startsidan....
2011-01-19, 23:56
Medlem
Zaqwers avatar
Nu har det gått för långt med reklamhelvetet på youtube. Klickade mig in på en video och så startar en reklamfilm för Finish (Diskmedel?) i en ruta bredvid och överröstar ljudet från klippet jag försöker se på.

Är det nåt som kom med alla ändringar dom verkar ha gjort idag?
2011-01-20, 10:52
Medlem
bzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Sjukt irriterande, "Rekommenderas för dig" och nya prenumerationer var det enda jag använde...
EDIT: Fanns tydligen men fan vad mycket sämre..
Senast redigerad av bzero 2011-01-20 kl. 10:55.
2011-01-20, 15:56
Medlem
Deedles avatar
Vad fan har hänt med youtube? Hittar inte vart mina prenumerationer är? Hela startsidan är helt knasig =<
2011-01-20, 16:06
Medlem
Det som är mest irriterande är att jag inte sett någon som gillar den nya sidan. Det ser så jävla vidrigt fult ut.

Nästan aldrig varit med om att sidor ändrar tillbaka till något när de väl har ändrat. Men man kan hoppas att de gör om sidan snabbt igen till något som går att använda.
2011-01-20, 16:42
Medlem
Snubbzs avatar
Om ni inte vill ha ads så tipsar jag om att använda Firefox och sedan installerar ni Adblock Plus (googla skiten)

Men i alle fall. Problemet för mig blir att playern blir helt CP och det ser ut som den har laddat hela klippet när den plötsligt stannar efter några minuter och jag får vänta goda minuter innan jag kan göra något. Men om jag trycker 720p så blir videon normal igen och brukar kunna fungera bra. Fast även då brukar den kunna fastna. Och eftersom inte alla videos har 720p så börjar det bli riktigt drygt.

Någon annan jag lider av samma problem?
2011-01-20, 18:07
Medlem
Mr.Kanakes avatar
Hejsan
tänkte bara kolla om det finns någon replay knapp på youtube och i såna fall var?
2011-01-20, 19:09
Medlem
Blockchoklads avatar
Fyfan vad rörigt det nya är. Allt som alla jag prenumererar på gillar hamnar ju för fan i en egen spalt känns det som. Och "rekommenderas för dig" som jag inte lyckas ta bort. Piss allt ihop.
2011-01-20, 20:53
Medlem
Gautamas avatar
Kan nån förklara hur det kommer sig att man kan spela Snake på Youtube?

Kollade detta klipp och följde instruktionerna i kommentaren som lyder:

1.Pause the video at 0:00.

2.Go full screen

3.Press the LEFT arrow key, while also pressing the UP arrow key [So you're pressing them both at the same time]

4. Let go

5.Then tap both of them at the same time.

4. Enjoy your game of SNAKE  Thumbs up if this works

Hur kan detta funka?
2011-01-20, 20:56
Medlem
Programmering?
2011-01-20, 20:57
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shmuunk
Programmering?
Var det ett svar eller en fråga? Om det var ett svar, hur kan man programmera en video på Youtube?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in