Jag använder ett program som är specialutformat till detta endamål. Save2PC heter programet, trial-verisionen tillåter dig att spara filmerna men om du laddar ner det via tpb, pwb, sweb etc så får du en full verision i vilken du kan välja att spara i massa format.
Asså så här stog det för mej när jag skulle kolla på en låt på youtube. "Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. " Är det här med en svensk youtube sida bara för att begränsa oss för att vi inte får titta på vissa saker ? när jag tänker efter så är det skrämmande. och det va bara en musikvideo jag skulle kolla. wtf ?
Och ja det finns mer än dubbelt så många men min ctrl-knapp strejkar i sorg över att ingen inser att det förmodligen är någon innan som diskuterat hur man laddar ner från youtube och vilket program som är bäst. Själv änvänder jag youtubget v4.
En kompis till mig har problem med youtube. När hon går in på länkar till youtube blir sidan bara helt vit. Youtube funkar alltså inte alls.. Någon som vet hur problemet kan lösas?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!