2008-04-27, 13:50
Medlem
Googlas avatar
Precis! Någon som vet?
2008-04-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Precis! Någon som vet?

Lär väll ha med pengar att göra. Men hur vet jag inte.
2008-04-30, 00:54
Medlem
Pepsthecats avatar
Är det bara jag som tycker att det är svårare att söka på youtube?....svårare att hitta det man söker...

Jag skrev "Christina Applegate Conan O'brien" men det kom fortfarande upp en massa orelaterade videoklipp....Applegate hyllningar som inte hade något med Conan att göra....Conan hyllningar som inte hade något med Applegate att göra.....jobbigt!!:...
2008-04-30, 12:39
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
Är det bara jag som tycker att det är svårare att söka på youtube?....svårare att hitta det man söker...

Jag skrev "Christina Applegate Conan O'brien" men det kom fortfarande upp en massa orelaterade videoklipp....Applegate hyllningar som inte hade något med Conan att göra....Conan hyllningar som inte hade något med Applegate att göra.....jobbigt!!:...

Det är för att folk "taggar" sina videoklipp med diverse random ord som kommer upp när man söker. Tror inte youtube faktiskt fokuserar in på helheten man skrivit, utan snarare allt man taggat den med. Taggar någon ett klipp på en fet turk med "horny, hot, boobs, fuck, pussy, conan, arnold, terminator" och så vidare så kommer det upp när man söker.
2008-05-01, 02:06
Medlem
Övriga dator och IT-diskussioner ???
2008-05-17, 14:13
Medlem
svampdamps avatar
Alla sidor ovan är fruktansvärt sega av någon konstig anledning, ligger på 0% hela tiden.
2008-05-18, 22:17
Medlem
xziruss avatar
http://www.youtubehack.net/
2008-05-27, 21:28
Medlem
ensafs avatar
haha tycker synd om alla er som laddar ner youtube videor så här. Det finns faktis ett program som heter YoutubeGet. Programmet känner av när man har kopierat en youtube länk. Du kan direkt konvertera filen till b.l.a MP4,AVI, Mpeg-4, MP3 m.m.
Jag hittade programmet på någon tracker, kommer inte ihåg om det var www.piratetorrents.org eller www.powerbits.org. men jag tror att programmet finns att ladda ner på de flesta trackers

EDIT: man kan ställa in vilken bitrade de ska vara på ljudet.
Senast redigerad av ensaf 2008-05-27 kl. 21:31.
2008-05-27, 21:38
Medlem
Glockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensaf
haha tycker synd om alla er som laddar ner youtube videor så här. Det finns faktis ett program som heter YoutubeGet. Programmet känner av när man har kopierat en youtube länk. Du kan direkt konvertera filen till b.l.a MP4,AVI, Mpeg-4, MP3 m.m.
Jag hittade programmet på någon tracker, kommer inte ihåg om det var www.piratetorrents.org eller www.powerbits.org. men jag tror att programmet finns att ladda ner på de flesta trackers

EDIT: man kan ställa in vilken bitrade de ska vara på ljudet.

Well, det var ju precis det Vixy.net gjorde.
2008-05-28, 15:42
Medlem
ensafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glocken
Well, det var ju precis det Vixy.net gjorde.
Använde Vixy.net förut. Kan säga att YoutubeGet är snabbare med både nedladdningarna och konverteringarna
2008-05-29, 20:18
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensaf
Använde Vixy.net förut. Kan säga att YoutubeGet är snabbare med både nedladdningarna och konverteringarna

Testade precis YoutubeGet och tycker det funkar även om det är lite buggigt...
2008-05-29, 23:43
Medlem
mrgangster655s avatar
vf söker du inte förts de finns massa trådar om det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in