Citat:
Ursprungligen postat av appe-
Ja, jag läste vad du skrev. Du bekräftade precis vad jag menade, dessutom.
Och nej, jag understryker. Bara för att ett företag ser ut som en pyramid på ett papper, är det ingen pyramidverksamhet. Har du kontrollerat vad en pyramidverksamhet är för något innan du skrev det jag citerar?
Jag upprepar mig: Kyäni lägger huvudsakligen sin marknadsföring kring nya återförsäljare och inte produkter. Samtidigt säljer man produkter alla kan handla till bättre priser i vanliga affärer. Man är alltså inte intresserad av att hålla nere priser, och man är inte intresserade av slutkunder. Ergo: Pyramidverksamhet.
Kan du nämna någon "MLM-miljonär" du refererar till, förresten?
Ja jag vet mycket väl vad en pyramidverksamhet eller som andra också kallar det "pyramidspel" är, men det vet tydligen inte du! Brukar inte diskutera detta alltför mycket för det brukar vara lönlöst.
Jag håller mina åsikter om Kyäni eller någon annan typ av MLM-företag för mig själv tills jag får förfrågan om vilka MLM-företag som jag själv arbetar med och kan rekommendera, men eftersom vi diskuterar just Kyäni så tar vi detta företag som ex. Kyäni kombinerar direktförsäljning med franchisetagning och är därför inget pyramidspel, du har också en teoretisk möjlighet att få en passiv inkomst under en överskådlig tid. Det har du inte i en pyramidverksamhet.
Så enkelt är det, och vill du granska mina uppgifter så finns det gott om information på nätet.
Till din fråga om jag arbetar med några MLM-miljonärer, ja visst gör jag det, dagligen.
Jag arbetar till största delen på den Nordiska marknaden men för att nämna 4a svenskar som jag personligen arbetar med dagligen....
Matts-Olof Mattsson, tilltalas dock Mats, familjen Green, sonen Andreas blir enligt mig under detta år en av våra yngsta MLM-miljonärer genom tiderna, sen finns det utöver dessa ytterligare några tusen MLM-miljonärer bara i Norden, men dessa personer arbetar jag inte med dagligen så jag väljer att inte nämna någon. Det står dig fritt att söka i taxeringskalendern på de personer som utger sig för att vara MLM-miljonärer i Sverige på respektive företags hemsida.
Hoppas det var svar på din fråga. Ha en bra kväll!