2010-09-15, 23:42
Medlem
Cuprinols avatar
Finns det någon app så att jag kan komma åt min outlook-mail i telefonen?
Citera
2010-09-16, 00:09
Medlem
Micolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12
Men ikväll sätter jag mig ner och lär mig lite android SDK. Sätter jag igång ett större projekt är det något sådant jag gör Verkar finnas efterfrågan för en svensk app.

Ser fram emot en sån app!
Gärna med samma utformning som Lyxfällan, där man kan plutta in sin inkomst och fördela på olika poster som Boende, Transport, Mat mm. Ett extra plus om man kan synka med sambons mobil!
Citera
2010-09-16, 12:05
Medlem
Min flickvän har en iPhone och jag är helt frälst i ett spel som heter FastBall 2.
Det är en liten boll som man får att hoppa genom att trycka på skärmen, så spelar man olika
hinderbanorman olika banor...skitkul!

Vet någon om detta spelet finns som androidapp? Eller något liknande spel som finns för oss androidanvändare?

Tacksam för svar!
Citera
2010-09-16, 15:14
Medlem
Sorken2s avatar
Någon mer än jag som inte får ladda ner swedbanks app ? Går inte att hitta om använder neo reader.
Citera
2010-09-16, 17:09
Medlem
jonthe12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micolainen
Ser fram emot en sån app!
Gärna med samma utformning som Lyxfällan, där man kan plutta in sin inkomst och fördela på olika poster som Boende, Transport, Mat mm. Ett extra plus om man kan synka med sambons mobil!

Jo det var en bra ide Men fördmodligen kommer jag ordna så att man har ett konto som alltid synkas till internet så det är bara dela konto då

Sparar era nick iaf så jag kan pma er om det blir något

Också tänkt lite på att man ska kunna lägga in inköpslistor och lite andra småfunktioner
Citera
2010-09-16, 19:14
Medlem
Börjar bli galen!!
Hur organiserar man apparna i android menyn? Alltså inte start menyn där det finns widgets, utan dit man klickar sig? (meny 2)
För nu ligger allt i en hög, Tack
Citera
2010-09-16, 19:37
Medlem
Tullamores avatar
Hämtade just en Elitserie-app med målservice och matchstatistik från Market.
Nån annan som provat den?
Citera
2010-09-16, 20:38
Medlem
Dreemos avatar
Min far har skaffat sig en x10 och jag tänkte nu installera ett spel som en kompis har programmerat, dvs jag har appen i rå apk. fil på datorn. Hur installerar jag den på telefonen?
Citera
2010-09-16, 20:45
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreemo
Min far har skaffat sig en x10 och jag tänkte nu installera ett spel som en kompis har programmerat, dvs jag har appen i rå apk. fil på datorn. Hur installerar jag den på telefonen?
Borde väl fungera om du kopplar den som masslagringsenhet till datorn så du får apk-filen till något minneskort till telefonen (bluetooth eller mail borde också fungera). Sedan öppnar du filen med någon filhanterare, t.ex Astro.
Citera
2010-09-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
Oj! måste varit trött när jag läste

APP2SD. Kräver dock root.

http://www.appbrain.com/app/com.a0soft.gphone.app2sd

http://wonbiz.com/wordpress/?p=13
Jag har rootad x10 mini men förstår inte hur man fixar det här app2sd:S
Citera
2010-09-16, 22:55
Medlem
Mr Coffees avatar
Jag kör SE X10 mini pro och jag blir tokig i jakten på en bra musikspelare snart. Mitt problem ligger i att jag lyssnar med bluetooth headset och många spelare reagerar inte på playknappen på detta. I originalspelaren fungerar knappen men inte efter att tangentlåset gått på. Jag kör en app som heter stitcher (som streamar podcasts). I denna fungerar headsetknappen klockrent oavsett om tangentlåset gått på eller ej. I stitcher kan man dock inte spela lokal musik.

Någon som har ett bra tips till mig?
Citera
2010-09-17, 02:31
Medlem
Erpatjoffs avatar
Vill tipsa om en app vid namn slideit. Som swype men med svenskt språk och ordlista. Betalapp men värt det! Använder den mer än vanliga tangentbordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in