Tja. Min far försöker skicka iväg en pdf-fil på 17 MB, problemet är att hans mail inte tillåter så stora filer. Drar man ihop den till en .rar fil blir den ändå 17 MB :S.
Hur gör man för att få ner filens storlek, typ som när man tankar hem något på 5 GB som kommer i flera hundra .rar-filer på 100 MB var?
Tja. Min far försöker skicka iväg en pdf-fil på 17 MB, problemet är att hans mail inte tillåter så stora filer. Drar man ihop den till en .rar fil blir den ändå 17 MB :S.
Hur gör man för att få ner filens storlek, typ som när man tankar hem något på 5 GB som kommer i flera hundra .rar-filer på 100 MB var?
Det går att ställa in rarfilernas storlek i winrar, hur tror du all fildelning som scenen sysslar med får sina rarfiler som man måste packa upp?
I mitt winrar finns det något som heter wizard, testa detta och ha inte för bråttom när du klickar dig vidare, läs vad som står så är ditt problem löst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!