vad var det som var så läskigt, att man mixar språk? Dessutom var hon ju i LA just nu, det är ju faktiskt längre dit än till Grekland om du vill ha henne långt ifrån dig.
Nä, varför då ? Hon har bara tappat kontrollen...och då blir det svårt. Precis som för så jävla många andra svenskar. Hon är så fruktansvärt ogrekisk i sitt svamlande att man blir alldeles matt. Typisk svenskt skitsnack.
Kontrollmänniskorna (läs: de av sossarna upplärda medborgarna) klarar inte av att språket har sin egen utveckling. Dom blir osäkra......."va, klarar jag det här"...."hjälp, jag fattar inte vad dom säger...."......ytterst läskigt för en del s.k. kontrollmänniskor.
Det roliga med just spanglish är att det bara är hispanics som använder det. Många äldre latinos tycker det är en förvanskning och känner sig hotade av den. Däremot så är det inte vanligt att de med engelska som modersmål använder det, helt enkelt eftersom de inte besitter tillräckliga kunskaper i spanska.
Så äcklet A.P kan glömma att jag kommer lägga in några äckliga grekord i mina svenska meningar. Med undantag av mousakka och tsatsiki.
Det roliga med just spanglish är att det bara är hispanics som använder det. Många äldre latinos tycker det är en förvanskning och känner sig hotade av den. Däremot så är det inte vanligt att de med engelska som modersmål använder det, helt enkelt eftersom de inte besitter tillräckliga kunskaper i spanska.
Så äcklet A.P kan glömma att jag kommer lägga in några äckliga grekord i mina svenska meningar. Med undantag av mousakka och tsatsiki.
jaja, alla ska ha saker att vara rädda för, jag hatar spindlar och rödmålade läppar/nagler. Fast det är ju bara mina personliga hatobjekt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!