2009-09-28, 18:58
Medlem
Al Gores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbe138
Polisen har inga tunga bevis , Dem hade för bråttom ( pga. Att han hade planer på att flytta direkt efter rånet )

Det hade han väl inte, eller har du källa på det?
Citera
2009-09-28, 18:59
Medlem
Al Gores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyBalboa1
Kanske har framkommit i tråden tidigare, men är det någon som vet någon ungefärlig summa över hur stort rånarbytet var?

ca 65 miljoner är den siffra som cirkulerar.
Citera
2009-09-28, 19:00
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Det är bara att låta honom sitta och svettas. Sakna fruga och barn ett tag så snackar han nog lättare.

Och när han sitter där helt ensam så kommer plötsligt en snäll tjock plit (typ gamla Långholmen) in och ger honom en kaffe och kanelbulle och suckar, skakar på huvudet och säger "Jaha... det ser illa ut för dig... Goran och Metin har sålt ut dig fullständigt", därefter går pliten ut och "glömmer" stänga observationsluckan, varpå Alex hör pliten muttra till sin kollega som "plötsligt" står utanför, om hur "all tjyvheder har försvunnit" och att blattarna kommer att göra allt för att Alex ska åka dit för att de ska kunna klara sig själva...

Hehe...
Citera
2009-09-28, 19:00
Medlem
Al Gores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Han var framgångsrik fram till att han började doppa näsan lite för djupt i näsgodisburken.

Han hade en stor mängd uppdrag - framför allt hos TV4 - men började spåra ur under 2006, fr.a. genom att uppträda påtänd på arbetsplatsen. B.a. låg han hög som ett hus på golvet i kontrollrummet och spelade luftgitarr, när han skulle agera bildproducent för något slags jäkla barncancergala.

Alla verkar gilla honom eftersom han är trevlig, men han har varit bränd i branschen sedan en tid...

Han ÄR trevlig, så vitt jag vet lades narkotikaproblemen på hyllan 2005 men det verkar som om han fått ett återfall isomras
Citera
2009-09-28, 19:06
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Och när han sitter där helt ensam så kommer plötsligt en snäll tjock plit (typ gamla Långholmen) in och ger honom en kaffe och kanelbulle och suckar, skakar på huvudet och säger "Jaha... det ser illa ut för dig... Goran och Metin har sålt ut dig fullständigt", därefter går pliten ut och "glömmer" stänga observationsluckan, varpå Alex hör pliten muttra till sin kollega som "plötsligt" står utanför, om hur "all tjyvheder har försvunnit" och att blattarna kommer att göra allt för att Alex ska åka dit för att de ska kunna klara sig själva...

Hehe...

Om du inte tror att en i kriminella sammanhang orutinerad familjefar våndas av att sitta och fundera ensam på häktet bör du nog tänka om.
Citera
2009-09-28, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Al Gore
Det hade han väl inte, eller har du källa på det?

Enligt poliskällor från Dn och aftonbladet. Kom inte riktigt ihåg vilken artikel det var men så var fallet . Sök annars på Fb.
Citera
2009-09-28, 19:08
Medlem
bratten88s avatar
Citat:
Om du inte tror att en i kriminella sammanhang orutinerad familjefar våndas av att sitta och fundera ensam på häktet bör du nog tänka om.

D skulle han ha tänkt på liiite tidigare.....
Citera
2009-09-28, 19:08
Medlem
lugnåss avatar
Bara Folke Natt och Dag, som representerar en 29-åring från Norsborg, avböjer att medverka i intervju.

Är det sant, Folke Natt och Dag,

http://nyhetskanalen.se/1.1236055/20...lla_till_brott
Citera
2009-09-28, 19:09
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:

Det är ju det jag tror... Han kan omöjligt palla trycket...
Citera
2009-09-28, 19:10
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Bara Folke Natt och Dag, som representerar en 29-åring från Norsborg, avböjer att medverka i intervju.

Är det sant, Folke Natt och Dag,

http://nyhetskanalen.se/1.1236055/20...lla_till_brott
Ja varför skulle det inte vara sant att han nekar till att medverka?
Citera
2009-09-28, 19:10
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratten88
D skulle han ha tänkt på liiite tidigare.....

Hade du läst mitt förra inlägg hade du sett att jag tycker att han ska göra just det. Våndas alltså.
Citera
2009-09-28, 19:12
Medlem
bratten88s avatar
Citat:
Hade du läst mitt förra inlägg hade du sett att jag tycker att han ska göra just det. Våndas alltså.

Fel av mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in