2004-01-01, 19:59
Medlem
Malmsteens avatar
Tja

De senaste månaderna har jag kännt mig väldigt nere. Mått dåligt till mods när jag kollat på någon tv-serie. Jag vet att jag har det bättre än större delen av min omgivning, men ingen av dem verkar må kasst. Jag har egentligen ingen anledning till det. Jag letar alltid upp allt negativt i mitt liv och blir deppig av det. När jag ser någon som mår dåligt så blir jag depprimerad av det. Jag kan knappt kolla på porr, för jag mår dåligt pågrund av att porrskådisarna förmodligen mår jävligt kasst. Konstiga tankebanor, men så är det.

Jag använder knappt droger, den enda illegala drogen jag har använt är Cannabis, dock väldigt sällan (åtta gånger om året kanske).

Ja, det kanske är självklart att jag ska ta anti-depp, men vart får man tag på det? Finns det att köpa biverkningsfri på nätet? Eller på apoteket, eller krävs det recept där?

Vad som fick mig att skriva det nu, var för att igår var jag verkligen nere när jag tänkte på att världen är så jäkla ond, alla skiter i de fattiga och bara ignorerar i allmänhet allt som berör mindre lottade människor.

Orkar inte med det längre, jag måste ha något!
Ni kanske rekommederar att jag försöker med något annat istället för att gå på anti-depp medicin?

/Mvh Malmsteen
Citera
2004-01-01, 20:19
Medlem
porrpumpans avatar
Flashback är knappast rätt ställe att fråga detta på. Och jag tror nog inte heller att någon här kan svara på den frågan eftersom ingen av oss är en läkare. Du borde söka upp din läkare och fråga honom och berätta hur läget är.
Citera
2004-01-01, 20:24
Medlem
Malmsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Flashback är knappast rätt ställe att fråga detta på. Och jag tror nog inte heller att någon här kan svara på den frågan eftersom ingen av oss är en läkare. Du borde söka upp din läkare och fråga honom och berätta hur läget är.

Många på flashback testar diverse droger, extascy brukar ju kunna framkalla depressioner, så tänkte ifall någon kände igen

Dessutom är jag bara 17 år, så jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig.
Citera
2004-01-01, 21:00
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmsteen
Många på flashback testar diverse droger, extascy brukar ju kunna framkalla depressioner, så tänkte ifall någon kände igen

Ring till vårdecntralen. så får du tid hos läkare. Det finns inga receptfria eller biverkningsfria anti-depp mediciner. Läkare är väldigt glada för att skriva ut dessa preparat, så känn efter o prata noga med din läkare om du verkligen behöver ta dem.
Citera
2004-01-01, 21:04
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:

vad jag vet så ska man inte ta hallucigen när man är deprimerad pga att man kan få för sig konstiga saker om att man ska döda sig själv mm.
Citera
2004-01-02, 11:18
Medlem
Mjo, men dom hade kanske inte deperissioner innan dom tog drogerna
Citera
2004-01-02, 11:19
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearny
Mjo, men dom hade kanske inte deperissioner innan dom tog drogerna

hehe. jo, det brukar ju vara därför man börjar från första början.
man vill komma iväg från sina beskymmer såklart
Citera
2004-01-02, 13:30
Medlem
Nemesis1s avatar
...eller så är det bara grupptryck eller nyfikenhet...
Citera
2004-01-02, 13:33
Bannlyst
jag vill gärna tro att det har något med "ande-världen" att göra..
Citera
2004-01-02, 14:00
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
...eller så är det bara grupptryck eller nyfikenhet...

det funkade för mig
Citera
2004-01-02, 20:32
Medlem
Malmsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
jag vill gärna tro att det har något med "ande-världen" att göra..

Från första början var det nog inte det, men efter en jävla massor av knark så kanske det var en anledning att fortsätta
Citera
2004-01-02, 22:02
Bannlyst
Citat:
Från första början var det nog inte det, men efter en jävla massor av knark så kanske det var en anledning att fortsätta
så kanske det är.. hehe jobbigt läge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in