Nu har jag testat en ny version av Test Drive, men det dog precis. Hann spela ca 5minuter. Blev precis galet kr i spelet och s bara blir det svart o det blir CP ljud s man mste stnga av med knappen

Fr ta och googla det dra. Grymt irriterande, dom spelen man vill sitta i och hlla p och frdriva tid i bara kraschar. Sg ngon annanstans att det kunde vara en DirectX bugg med W7, tror ni det kan vara s?
EDIT: med en enkel googling och lite lsning s ser man ju att det r en hel del som rkat ut fr detta. En smart snubbe (s klart svensk ocks) hade skrevit att hans blev fr varm och han krde p nTune, s jag skaffade det och nu ska den f justera och s skulle man stlla upp flkten lite i % s jag fr brja med det helt enkelt.
Frresten, hur kollar jag hur varmt det r ? Stog att han snkt sin frn 75 till 60-65 grader. Och skulle grna vilja se hur varm den r om den kraschar igen, lste det igr men minns inte
EDIT igen:
Skaffade ven speedfan och nu mrkte jag att den blev verhettad.
S hr visade den eftert. Tog 3minuter s kraschade spelet. Sen gick flktarna igng som satan, s startade jag om datorn och nr jag fick upp speedfan sg det ut s hr:
http://sv.tinypic.com/m/5p24on/1
Och d har den allts redan hunnit blsa vldigt mkt d flktarna gr vldigt hrt p nr man startar. Kom p att jag ska rensa damm imorgon ocks och se om det kan hjlpa. Dammsuga r inte skadligt va?