Nu har jag testat en ny version av Test Drive, men det dog precis. Hann spela ca 5minuter. Blev precis galet kär i spelet och så bara blir det svart o det blir CP ljud så man måste stänga av med knappen

Får ta och googla det dära. Grymt irriterande, dom spelen man vill sitta i och hålla på och fördriva tid i bara kraschar. Såg någon annanstans att det kunde vara en DirectX bugg med W7, tror ni det kan vara så?
EDIT: med en enkel googling och lite läsning så ser man ju att det är en hel del som råkat ut för detta. En smart snubbe (så klart svensk också) hade skrevit att hans blev för varm och han körde på nTune, så jag skaffade det och nu ska den få justera och så skulle man ställa upp fläkten lite i % så jag får börja med det helt enkelt.
Förresten, hur kollar jag hur varmt det är ? Stog att han sänkt sin från 75 till 60-65 grader. Och skulle gärna vilja se hur varm den är om den kraschar igen, läste det igår men minns inte
EDIT igen:
Skaffade även speedfan och nu märkte jag att den blev överhettad.
Så här visade den efteråt. Tog 3minuter så kraschade spelet. Sen gick fläktarna igång som satan, så startade jag om datorn och när jag fick upp speedfan såg det ut så här:
http://sv.tinypic.com/m/5p24on/1
Och då har den alltså redan hunnit blåsa väldigt mkt då fläktarna går väldigt hårt på när man startar. Kom på att jag ska rensa damm imorgon också och se om det kan hjälpa. Dammsuga är inte skadligt va?