2009-09-22, 10:42
Medlem
fatattacks avatar
Jag har ftt en brbar med Vista p. Det vill jag inte ha. Jag har ett valitt serienr fr XP Prof. Var hittar jag en paketering av XP Prof som jag kan installera en ren XP installation ifrn?
Mycket tacksam fr lite hjlp.
Citera
2009-09-22, 11:01
Medlem
kimdah2002s avatar
Kontakta Microsoft s skickar dom en XP cd till dig...

Innan du nedgraderar din pc till XP kontrollera att det finns drivrutiner fr XP det r lngt ifrn skert d inte alla tillverkare supportar utgngna operativsystem.
Citera
2009-09-22, 11:16
Medlem
Jontezs avatar
Kolla ocks om du har en SATA disk i din dator, fr XP stdjer bara ATA s fr mig sket det sig. Man kan tanka ngra drivisar till modekortet eller hur det var... minns inte
Citera
2009-09-22, 13:54
Medlem
fatattacks avatar
s enkelt var det naturligtvis inte, de stllde en faslig massa frgor och sedan fick jag ett nummer till Dell....

Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Kontakta Microsoft s skickar dom en XP cd till dig...

Innan du nedgraderar din pc till XP kontrollera att det finns drivrutiner fr XP det r lngt ifrn skert d inte alla tillverkare supportar utgngna operativsystem.
Citera
2009-09-22, 14:56
Medlem
hasenfrasens avatar
Din Dell Latop innehller bde SLP och SLIC, dvs vilken som helst Dell XP OEM sp2 eller sp3 (helst) funkar. Mer info @ http://forums.mydigitallife.info/forumdisplay.php?f=5
Citera
2009-09-22, 15:56
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatattack
s enkelt var det naturligtvis inte, de stllde en faslig massa frgor och sedan fick jag ett nummer till Dell....
Har du ett Microsoft XP serienummer till en originalskiva och du saknar skivan skall du givetvis kontakta Microsoft fr att f en ny. Har du en OEM XP som du ftt av datorleverantren i detta fall Dell skall du kontakta dom. Du skrev inte vilket i din ursprungsfrga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in