Nu är det så här att min brors dator har problem
det börja med att skärmen inte ville gå igång, så min bror startade om den och sen funkade den tills han slog av den igen sen när jag kom hem så ville den inte starta
Jag vet att det är för att jag inte kan använda keyboard eller mus, har pröva musen på min dator så det är inge fel på den, så jag gissar att det är något fel på datorns usb rutiner eller något liknade
Men borde jag inte se skärmen och kunna använda bios? skärmen känner inte av mus eller keyboard alls så det kan bli ett litet problem om jag inte kommer in i bios eller liknade
Bra att veta är också att när jag öppnar cd läsaren så far den tillbaks lika snabbt
Nå jag förstår att det smartaste nog åndä är att lämna in datorn och låta någon annan bråka på den men eftersom att jag vet att jag inte är någon 'Elite haxer' men det vara bra att veta om vad ni tror kan det tex vara någon rolig trojan som lagt sej och jävlats med mina drivrutiner och stängt av etc på datorn eller har Usb portarna lagtav av någon anna anledning (jag vet att det finns många lågiska och vanliga sätt detta kan hända på)
Nå vad tror ni?