Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-10-28, 18:56
  #13
Medlem
Han är verkligen inte någon bra expertkommentator. Gillar inte hans sluddriga röst heller.
Citera
2009-10-29, 16:22
  #14
Medlem
Fula Gubbens avatar
Åslund pratar slarvigt och med en oklädsam förortsdialekt som får honom att låta mer korkad än han är, påminner om gamle Hasse Holmquist på det viset. Dock tycker jag innehållet i hans kommentarer är ganska hyggligt, han anstränger sig att försöka använda sina egna erfarenheter och samtidigt ha ett åskådarperspektiv. TV9 borde skicka honom på 2 timmars genomgång hos en talpedagog så skulle det bli avsevärt bättre.

Inte mycket skvaller att komma med, men han ses ofta knalla omkring ensam i Fula Gubbens delar av stan, dvs Karlavägen med sidogator.

- F.G
Citera
2012-03-12, 18:09
  #15
Medlem
sossesuspensoars avatar
Bumpar denna tråd!

Någon som har fakta?
Citera
2016-07-11, 09:07
  #16
Medlem
Vad händer med Åslund? Kommenterar Superettan & flummar i Euro Talk enbart eller? Och isåfall varför blev han "dumpad" från fyrans studio?

Edit; Vilken ö är det dom skämtar om hela tiden i Euro Talk?
Citera
2021-01-10, 00:04
  #17
Medlem
Tar han något för håret? Finasteride/propecia?
Citera
2023-05-10, 12:59
  #18
Medlem
explorerss avatar
Martin Åslund stoppad av polis och polisen slet ut Martin från bilen; ”Jävla sopa” säger Martin.
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ama-javla-sopa

https://twitter.com/MartinAslund/sta...about%3Asrcdoc
Tweet 9 Maj
Citat:
"Idag var jag med om något rätt roligt:
Jag sitter i bilen, fast i köer, mösspåtagning?, och behöver ringa min son som jag
ska hämta och berätta att jag är sen. Står still i en korsning så tänker inte på att
jag har mobilen i handen när det börjar rulla. De ca 2 sek ser en polis."
__________________
Senast redigerad av explorers 2023-05-10 kl. 13:04.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback