• 1
  • 2
2009-09-21, 13:32
Medlem
LillaTobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekabo
Jag undrar hur du snusar.
Eftersom du bokstavligt talat "r i kften och hller p hela tiden".

ter till mnet.
Ja. Det r vl mycket mjligt. Om du nu tar folk i hnderna och sen grver snus i munnen. r du orolig. Anvnd handsprit varje gng innan du lgger in en prilla!

Sen r svininfluensan lite verdriven. Svida du inte har HIV eller har annat ddligt virus!

r inte orolig, bara nyfiken

Citat:
Ursprungligen postat av pooboxxx
S hr tror jag att det kan g till.
Flunsakille nyser sig i handen.
Flunsakille och snusare skakar hand.
Snusare blir sugen p en snus och stoppar med snusen ocks in flunsan i munnen.
Precis s tnkte jag :O

Citat:
Ursprungligen postat av D1990
Hehe skn trd, ser framfr mig aftonhorans rubrik: "Snusare har strre risk att drabbas av svininfluensan/den nya influensan"

HAHA! Skulle inte frvna mig, s kt p "katastrofnyheter" som dom r..
Citera
2009-09-21, 20:40
Medlem
DonSikiels avatar
Snuschock? Ddsknark?
Citera
2009-09-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonSikiel
Snuschock? Ddsknark?
Hahaha! Snuschock!

EXTRA EXTRA
nya DDSSMITTAN
har kat tack vare
SNUSCHOCKEN SOM RR
KUNGAHUSET RASAR
LILL-BABS I TRAR

Fr vrigt s stmmer det nog ganska bra att man kan bli smittad p s stt. Det r ju just att bakterierna sprids frn handen till gon/mun/nsa etc. som r boven just i smitto-sammanhanget.
Citera
2009-09-22, 00:39
Medlem
Detta r tecknet!!!

Vi alla skall sluta snusa! Gr som aftonbladet sger
Ehm...
Citera
2009-09-22, 02:12
Medlem
Ja r du med hnderna och kladdar i ansiktet hela tiden har du strre risk fr att f influensa.

Sledes borde en person som hller upp lppen fr att trycka in snus ha strre chanser att bli smittad n en person som tar en portion och bara slnger in den p tungan.

Tandborstning, tuggummi, tandtrd, hamburage,pizza, godis och taccos kar chanserna dom med
Citera
2009-09-22, 02:20
Medlem
Kyscs avatar
Vem vet, det kanske rentav r skrare att vara snusare. Den kre snusen kanske fungerar desinfekterande och effektivt med nikotin och diverse cancerogena mnen hller patogener borta ifrn svalget och halsgngen
Citera
2009-09-22, 03:09
Medlem
Jag tror det bara r bra att inte vara fr renlig av sig s att man fr motionera immunfrsvaret lite. S d kan man ju vnda p kakan och sga att eftersom vi e inne rotar i kften dagarna i nda s fr vi i oss all mjlig skit vilket hller immunfrsvaret igng!
Citera
2009-11-06, 13:00
Medlem
Ireqoms avatar
Men det r inte bara fysisk kontakt med influens smittade personer som gr att man blir smittad. Influensan sgs ju vara luftburen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in