• 1
  • 2
2009-09-21, 00:53
Medlem
Vill först å främst be om ursäkt om detta är felpostat eller om man inte får skriva ut adresser,, men jag har ju ingen erfarenhet av FB mer än att jag läst lite
innan.. Har en för mig ganska viktig fråga att ställa (för mig) så därför jag skriver!
Beställde b-pulver i fredags från Nordic light X, (http://nordicx.webs.com/) finns det någon annan som har beställt därifrån?
Har ingen aning om sidan är grön eller inte.. Har dessutom ingen större erfarenhet av
online shopparsom säljer rc´s och andra droger.,. Läste i tråden om nätbutiker att det va oseriöst med
freewebs sidor, är det därför att dom är anonyma? Tycker sj inte att d är så skumt, vem vill skylta med sitt
namn om man säljer olagliga drogerÅ?

Men visst omvänt är d ju lätt att gömma sig bakom den anonymiteten.. Hoppas fan att jag får grejer nu!
Har definitivt inte råd att bli blåst och håller på att få AT från lite starkare grejer.. har inte så många alternativ att tillgå för lite starkare opiater så hoppas på detta,,
Men det va inget bankkonto man skulle betala till utan man fick namn o adress så det känns ju lite tryggt iaf
då kan man ju gå via den personen o få tillbax sina cash i det fall det är en blåsning, målvakt eller ej..

Hoppas att nån kan gröna sidan!

Tack!
2009-09-21, 00:55
Medlem
sistaversens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thornwithin2009
Vill först å främst be om ursäkt om detta är felpostat eller om man inte får skriva ut adresser,, men jag har ju ingen erfarenhet av FB mer än att jag läst lite
innan.. Har en för mig ganska viktig fråga att ställa (för mig) så därför jag skriver!
Beställde b-pulver i fredags från N****** l**** X, (http://n******.****.com/) finns det någon annan som har beställt därifrån?
Har ingen aning om sidan är grön eller inte.. Har dessutom ingen större erfarenhet av
online shopparsom säljer rc´s och andra droger.,. Läste i tråden om nätbutiker att det va oseriöst med
freewebs sidor, är det därför att dom är anonyma? Tycker sj inte att d är så skumt, vem vill skylta med sitt
namn om man säljer olagliga drogerÅ?

Men visst omvänt är d ju lätt att gömma sig bakom den anonymiteten.. Hoppas fan att jag får grejer nu!
Har definitivt inte råd att bli blåst och håller på att få AT från lite starkare grejer.. har inte så många alternativ att tillgå för lite starkare opiater så hoppas på detta,,
Men det va inget bankkonto man skulle betala till utan man fick namn o adress så det känns ju lite tryggt iaf
då kan man ju gå via den personen o få tillbax sina cash i det fall det är en blåsning, målvakt eller ej..

Hoppas att nån kan gröna sidan!

Tack!

Det står ju på deras sida att de inte uppskattar outning på diverse forum, så gör inte det. Editera och censurera.
Senast redigerad av sistaversen 2009-09-21 kl. 01:00.
2009-09-21, 01:56
Medlem
MicrograMs avatar
Åh ts, vilken NÖT du är!!!
2009-09-21, 01:57
Medlem
Rollergirl429s avatar
haha, den såg ju inte jätte seriös ut... skulle nog inte lägga något i varukorgen där ifrån även om det var en rökmix eller en trång skön blondin med dubbel D för 5 kronor..
2009-09-21, 02:04
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollergirl429
haha, den såg ju inte jätte seriös ut... skulle nog inte lägga något i varukorgen där ifrån även om det var en rökmix eller en trång skön blondin med dubbel D för 5 kronor..
Synd att dom inte har det sistnämnda, för de är nämligen gröna enligt några, men är själv skeptisk.
2009-09-21, 02:11
Medlem
Paroxyzms avatar
Edit: korkad post... nvm...sorry
Senast redigerad av Paroxyzm 2009-09-21 kl. 02:14.
2009-09-21, 02:15
Medlem
henke1984s avatar
Edit: Fick jag också editera bara därför

Citat:
Ursprungligen postat av Paroxyzm
Edit: korkad post... nvm...sorry
2009-09-21, 02:57
Medlem
Lance-Clarenses avatar
korkad post, men alla är barn i början (första inlägget) Jag provade just att beställa därifrån för att se om det gick men för mig funkade den verkligen inte....Så jag vet inte om sidan är så jättebra...
2009-09-21, 12:15
Medlem
Spritpennas avatar
Säljer de BM3???
2009-09-21, 12:21
Medlem
Arch_Angels avatar
nystartat & minimum order på 250kr klingar inte bra.

vi räknar med ett högt tryck så se till att vara tidigt ute, vi kör på principen - först till kvarn..

låter som dunderblåsning. Jag får intrycket att TS äger sidan å vill scamma lite men kan ha fel ...
Senast redigerad av Arch_Angel 2009-09-21 kl. 12:25.
2009-09-21, 12:24
Medlem
För billigt också. Buppar, Xanor, för billigt.

Det är en solklar scam. Varför använder inte folk hjärnan egentligen?
2009-09-21, 12:40
Medlem
Håller med alla ovanstående. 100 X2r för 2 200 kr eller
1$ st?? Avstår....
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in