Tänkte köpa ett par heltäckande lurar men har ingen aning om vad ja ska ha för några. Vill ha ett par med bra ljud inte skit som skullcandy, men dom får ändå gärna ha snygg design.
kan täcka mig att lägga max 1000kr
Senast redigerad av Nephania 2009-09-20 kl. 21:13.
Tänkte köpa ett par heltäckande lurar men har ingen aning om vad ja ska ha för några. Vill ha ett par med bra ljud inte skit som skullcandy, men dom får ändå gärna ha snygg design.
kan täcka mig att lägga runt 500kr.
Denon AH-D501 kostar runt 700 kr, jag gillar dem skarpt. Strax över 1k kr finns den bättre varianten AH-D1001, som har fått riktigt bra recensioner av riktiga ljudbögar.
Båda är heltäckande, 501 är aningen mer isolerande. De låter trots det inte alls slutet och instängt, tvärtom. Jag älskar ljudet i dem.
Båda två finns på Hifiklubben, där du också kan provlyssna båda i lugn och ro. Den billigare AH-D301 ryms under 500 kr...
Senast redigerad av redaks 2009-09-21 kl. 00:23.
Jag Har köpt en Creative ZEN X-fi och lyssnar på mp3 (320 kbps) och undrar om det är stor ljudskillnad på dom lurarna man får med Creative EP830 och Denon AH-C551B?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!