Vill konvertera mpeg4 till avi men alla programm man laddar ner har vattenmärke mitt på skärmen om man inte betalar hiskerliga summor! Någon som vet hur jag kan konvertera min stackars fil utan att betala massa pengar...???
ok... ja e inte så haj på detta! Problemet är att filmerna jag har på datorn i mpeg4 blir uppspelat med quicktime och kan inte spelas upp i media-player... och quicktime vibear inte med min tv när jag kopplar datorn dit för å se film så jag vill kunna spela upp filmerna i media-player...
ok... ja e inte så haj på detta! Problemet är att filmerna jag har på datorn i mpeg4 blir uppspelat med quicktime och kan inte spelas upp i media-player... och quicktime vibear inte med min tv när jag kopplar datorn dit för å se film så jag vill kunna spela upp filmerna i media-player...
Ladda ner VLC eller Media Player Classic. De klarar att spela upp allt.
installerade ett program som jag fick från Download.com som heter Free Convert MP4 to AVi Converter men när jag försöker konvertera till Avi (Xvid) blir klippet bara 3 minuter, sen om jag provar till Avi (Divx) blir det då också 3 min men lite större storlek.. hur fan går jag till väga ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!