2009-09-20, 12:09
Bannlyst
TJenare!

Har precis börjat lite med UE här. Brukar gå runt lite i eriksdalstunneln/amerika tunneln och SÖS. Eriksdalstunnelns "port" är inte direkt svår att ta sig över

Men jag har hört att det finns tempel o Akay o skit. Vrt är templet och vad är Akay? Och kan man vara övanför slussen? Hur kommer man dit?

ch ang södersjukhusets källarlokal, är dörren i SöS? Är den låst/larmad?

Finns det några andra "coola" ställen i sthlm?

Mvh
Citera
2009-09-20, 12:46
Medlem
Finns otroligt mycket trådar om dessa ämnen. Pröva att söka.
Citera
2009-09-20, 13:03
Medlem
djues avatar
prova att inte heta SupahDupah, leta efter "coola ställen", vara 12 år och ha 1 inlägg
Citera
2009-09-20, 13:07
Medlem
sommarlovs avatar
Det ska jag också prova nästa gång, bara fråga - rakt på sak!

Eller, nej det ska jag inte...
Citera
2009-09-20, 14:30
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupahDupah
TJenare!

Har precis börjat lite med UE här. Brukar gå runt lite i eriksdalstunneln/amerika tunneln och SÖS. Eriksdalstunnelns "port" är inte direkt svår att ta sig över

Men jag har hört att det finns tempel o Akay o skit. Vrt är templet och vad är Akay? Och kan man vara övanför slussen? Hur kommer man dit?

ch ang södersjukhusets källarlokal, är dörren i SöS? Är den låst/larmad?

Finns det några andra "coola" ställen i sthlm?

Mvh
Akaytemplet är bara en myt, man kan inte vara över slussen, och Eriksdalstunneln är stockholms häftigaste ue-ställe!
Citera
2009-09-20, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Akaytemplet är bara en myt, man kan inte vara över slussen, och Eriksdalstunneln är stockholms häftigaste ue-ställe!

Akay templet är inte en myt. MAn kan visst vara ovanför slussen så man ser Tbanan. Eriksdalstunneln är inte alls stockhlms häftigaste UE ställe..
Citera
2009-09-20, 14:38
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Akay templet är inte en myt. MAn kan visst vara ovanför slussen så man ser Tbanan. Eriksdalstunneln är inte alls stockhlms häftigaste UE ställe..

Naej finns en del trevliga kulvertar som du som tur var med den inställningen inte kommer hitta till.
Citera
2009-09-20, 14:42
Medlem
Jag kan ju passa på att fråga en sak också.

Läste för otroligt länge sedan i en tråd om en lucka i någon skog (antar att det rörde sig om Stockholm) som ett par personer tog sig ner igenom. Där skulle det då tydligen finnas en tunnel med vatten rinnandes längst ner och ett par tjocka rör i taket man kunde klänga på. Med reservation för att jag minns fel.

Har ej kunnat hitta tråden igen men tycker det lät spännande. Ingen som känner igen denna beskrivning, eller kanske vet vilken tråd som åsyftas? Svar uppskattas.
Citera
2009-09-20, 14:47
Medlem
Awesomes avatar
Grabben, tror du helt seriöst folk kommer ge dig direkta vägbeskrivningar till UE-spots?

Edit: Dörren i SöS är låst och larmad så in i helvete.
Citera
2009-09-20, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Grabben, tror du helt seriöst folk kommer ge dig direkta vägbeskrivningar till UE-spots?

Edit: Dörren i SöS är låst och larmad så in i helvete.

Varför inte ge mig vägbeskrivningar för? Det är ju inte direkt "Top secret" spots..

Är det ljudlöst larm vid SöS dörren, eller hör man det? Så man är beredd på att springa där ifrån?
Citera
2009-09-20, 18:31
Medlem
acshighs avatar
Citat:
Varför inte ge mig vägbeskrivningar för? Det är ju inte direkt "Top secret" spots..

Är det ljudlöst larm vid SöS dörren, eller hör man det? Så man är beredd på att springa där ifrån?

Vad sjutton ska du in i SÖS å göra? Det är ett ljudlöst larm och sjukhusen i Stockholm har stationerade och ronderande väktare på plats dygnet runt (pga bråkiga a-lagare på akuten och annat). UE handlar inte om att bryta sig in i vanliga aktiva sjukhus så jag tror din fråga hamnat i lite fel forum.
Citera
2009-09-20, 23:18
Medlem
Demitris avatar
Citat:

UE handlar inte om att få allt upplagt.
Man måste ju leta själv, det är halva poängen med det hela...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in