duschar varje morgon före jobbet samt direkt när jag kommer hem. Har jag tränat på kvällen duschar jag givetvis efter det också så det kan bli upp till tre gånger per dag
Jag brukar duscha max 3-4 gånger i månaden eller när jag har svettats mycket en dag, orka hålla på att duscha "helatiden", en snabbdusch för mig är ~~40 minuter innan jag är klar och då känns det som jag stressar där. hade jag kunnat snabbduscha på 5-10 minuter hade det nog blivit oftare.
hur tänker ni som duschar på kvällen och sen direkt på morgonen, jääävligt viktigt att va nyduschad när ni bara ska sova (såvida ni inte nyss bytt sängkläder, men det gör ni väl inte varje dag)
Blir väl en gång om dagen, precis efter att jag har gått upp ur sängen. Tänker inte så mycket på hygien, det är mest för att det är skönt att stå där och vakna till lite på morgonen. På kvällarna känner jag mig aldrig manad att duscha, man ska ju ändå ligga i sängen och svettas i ett antal timmar, så det känns lite som bortkastad tid.
Vad fan gör dom flesta egentligen när ni duschar varje dag och byter kläder?
Själv måste jag duscha varje dag på jobbet då det är ett skitigt jobb.
Annars så blir det 2 ggr i veckan, räcker gott och väl och tar man för ofta så blir ju huden uttorkad mm.