2009-09-20, 17:05
Bannlyst
3/4 gånger i veckan, därför att det räcker för att få bort svettlukt, jag tjänar på det ekonomiskt, tidsmässigt och det är bra för miljön.
Citera
2009-09-20, 17:06
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
Efter jag gjort någon svettig aktivitet, annars kanske var 3:e dag eller något.
Citera
2009-09-20, 17:08
Medlem
trickydicks avatar
Ungefär lika ofta som jag skiter, oftast varje dag, men ibland går det två dagar emellan…
Citera
2009-09-20, 17:08
Medlem
Talande Huvuds avatar
3-4 gånger i veckan, sen så går jag inte och svettas som en gris eller fettar ner mitt hår som resten av tråden verkar göra. Inte användt wax/spray på fem år.
Citera
2009-09-20, 17:12
Medlem
Mates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
hur tänker ni som duschar på kvällen och sen direkt på morgonen, jääävligt viktigt att va nyduschad när ni bara ska sova (såvida ni inte nyss bytt sängkläder, men det gör ni väl inte varje dag)

Kan bara svara för mig själv. På morgonen duschar jag för att vakna och för att känna mig nytvagad och fräsch under dagen. På kvällen duschar jag mest för att det är avkopplande och för att det är ett skönt sätt att avsluta dagen på.
Citera
2009-09-20, 17:17
Medlem
Caparzos avatar
Hatar att enbart duscha, duschar enbart i samband med bastubad. Det blir kanske max 1 gång per vecka.
Citera
2009-09-20, 17:22
Medlem
Duschar 2-3 ggr i veckan. Annars blir huden jävligt uttorkad.
Citera
2009-09-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caida
Duschar 2-3 ggr i veckan. Annars blir huden jävligt uttorkad.

Har hört precis samma som dig att man ska duscha 2-3 ggr per vecka om man inte vill ha torr hud. Min morsa brukade duscha minst 1 gång om dagen och hon har extremt torr hud och använder massa hudkrämer mot det.
Citera
2009-09-20, 17:56
Medlem
jag duschar var 3dje dag och anledningen är att jag inte orkar duscha varje skulle gärna gjort det annars. Jag får ganska ofta höra att jag luktar svett men man vänjer sig
Citera
2009-09-20, 18:12
Medlem
qrzds avatar
Glasklart

Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Medans jag pratade med några så upptäckte ( ) jag att många av dom duschar varje dag, ibland två gånger eller nästan varje dag. Det fick mig att känna mig lite som unge herr stinkig då jag duschar 2 gånger per vecka, om jag inte gör något fysiskt eller svettas.

Även på morgonen, varför? jojo, "svett,smuts,naglar" samlas på sängen har jag hört, men är knappast som det är en svinstia Och sedan har vi vinnarna, som duschar två gånger per dag ( ). Är det ni som inte är normala, eller jag? jag kan inte vara den enda .

Kan nämnas att jag aldrig fått påpekat att jag stinker eller något rykte, men vem vet, det kanske sägs bakom min rygg

Jag duschar efter varje gång jag har haft sex med mig själv, det kan bli tre till fyra gånger per dag då jag känner mig besudlad av det som spottas ut där nere.
Citera
2009-09-20, 18:21
Bannlyst
En gång om dagen, bodylotion efteråt för att förhindra uttorkning.
Citera
2009-09-20, 18:22
Medlem
Silfverklingas avatar
En gång/dag (på morgonen) och efter fysisk aktivitet (vilket innebär ca 10 gånger/veckan).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in