2024-08-30, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Om jag förstått det rätt blev han en player rätt sent i livet. Var gift i 17 år utan skandaler. Skandalerna började först när han hade ett förhållande med gold diggern Nancy. De var dock inte gifta och han verkade tycka att det var ett öppet förhållande.

Otroligt egentligen.
Citera
2024-08-30, 23:19
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Fel, det går aldrig att vänja sig vid tanken.
Jag har själv väntat i ca 8 år på att en kär nära släkting kunde dö när som helst och när hen dog var sorgen lika tung som andra sorger.
Det går inte att föreställa sig innan hur känslor blir även om man är väl förberedd.

Nu pratar jag inte om sorgen i sig. Min poäng är att man oftast blir kvitt chocken som inträffar vid ett plötsligt besked, t.ex. om en anhörig dör i en bilolycka och du får ett samtal från polisens krisstöd när du står och kokar pasta i köket. Sorgen är densamma, men man har ofta haft tid att vänja sig vid det stundande beskedet i sig när en anhörig dör efter en längre tids sjukdom. Det innebär givetvis inte att sorgen är desto mindre.
Senast redigerad av -DaRude- 2024-08-30 kl. 23:32.
Citera
2024-08-31, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Om jag förstått det rätt blev han en player rätt sent i livet. Var gift i 17 år utan skandaler. Skandalerna började först när han hade ett förhållande med gold diggern Nancy. De var dock inte gifta och han verkade tycka att det var ett öppet förhållande.

Jag har en biografi om Svennis och minns att en ungdomsvän sa att Svennis som ung hade en avsevärd framgång hos damer. Alldagligt utseende men snyggt klädd och med välsmort munläder samt behaglig röst och framtoning slog an rätt ton hos det motsatta könet. När han var gäst hos Oldsberg framgick att han varit sambo med en kvinna innan han träffade sin blivande fru. Det finns nog anledning att tro att Svennis aldrig behövt vara utan kvinnor.
Citera
2024-08-31, 09:05
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tråkigt att se hans bild sen på idrottsgalan.

Vilken bild var det?
Citera
2024-08-31, 09:19
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vilken bild var det?

Jag tänkte mest då att hans bild dyker upp på vilka som har lämnat oss under åren.De brukar ju vara en lång lista med sorglig musik.
Citera
2024-08-31, 21:28
Medlem
DjPuttes avatar
Leta upp och kolla hyllningen Lazio hade inför matchen mot AC Milan, Gåshud och tårar i ögonen över hur stor han var för den klubben!
Citera
2024-09-02, 21:15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Leta upp och kolla hyllningen Lazio hade inför matchen mot AC Milan, Gåshud och tårar i ögonen över hur stor han var för den klubben!

han är ju stor som lennart var.

Minns hur AIk blev utbuade på flygplatsen i shirak men när lennart kom ut applåderades det av armenierna.
Citera
2024-09-02, 21:20
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Jag har en biografi om Svennis och minns att en ungdomsvän sa att Svennis som ung hade en avsevärd framgång hos damer. Alldagligt utseende men snyggt klädd och med välsmort munläder samt behaglig röst och framtoning slog an rätt ton hos det motsatta könet. När han var gäst hos Oldsberg framgick att han varit sambo med en kvinna innan han träffade sin blivande fru. Det finns nog anledning att tro att Svennis aldrig behövt vara utan kvinnor.

Det coola i sammanhanget är att han hann förklara sitt raggningsknep:
När han träffade sina älskarinnor för första gången så lutade han sig mot dem och sa: WOW.
Geni!
Citera
2024-09-12, 14:02
Medlem
drinksareonmes avatar
David Beckham ska tydligen närvara på begravningen, Sven måste lämnat ett otroligt intryck på honom.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...m_medium=share
Citera
2024-09-12, 14:18
Medlem
Timeouts avatar
Svennis begravs 13 september i Fryksände kyrka i Torsby kl 10:00

Uppgifter: Victoria Beckham och David Beckham kommer på ”Svennis” begravning
Publicerad idag 13:06
Ett antal kända gäster väntas befinna sig på Sven-Göran Erikssons öppna begravning i Torsby.
Enligt uppgifter till P4 Värmland väntas David med frun Victoria ta ett privat privatjet för att närvara på begravningen.

Beckham om mötet med ”Svennis”: ”Vi skrattade – vi grät”
David Beckham besökte under sommaren ”Svennis” i sitt hem i Sunne.
– Vi skrattade, vi grät, och vi visste att vi sa hejdå. Sven, tack för att du alltid är samma person. Jag är för evigt tacksam för att du gjorde mig till din lagkapten, skrev Beckham på Instagram efter dödsfallet.
https://www.svt.se/sport/fotboll/upp...nis-begravning
Citera
2024-09-12, 14:21
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Svennis begravs 13 september i Fryksände kyrka i Torsby kl 10:00

Uppgifter: Victoria Beckham och David Beckham kommer på ”Svennis” begravning
Publicerad idag 13:06
Ett antal kända gäster väntas befinna sig på Sven-Göran Erikssons öppna begravning i Torsby.
Enligt uppgifter till P4 Värmland väntas David med frun Victoria ta ett privat privatjet för att närvara på begravningen.

Beckham om mötet med ”Svennis”: ”Vi skrattade – vi grät”
David Beckham besökte under sommaren ”Svennis” i sitt hem i Sunne.
– Vi skrattade, vi grät, och vi visste att vi sa hejdå. Sven, tack för att du alltid är samma person. Jag är för evigt tacksam för att du gjorde mig till din lagkapten, skrev Beckham på Instagram efter dödsfallet.
https://www.svt.se/sport/fotboll/upp...nis-begravning

Titta gärna inlägget ovanför.
Citera
2024-09-12, 14:24
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Titta gärna inlägget ovanför.
Ja om du hade citerat lite vilket du inte gjorde.
Någon kanske vill läsa den här tråden om några/något år och då är länkarna döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in