2024-08-26, 17:08
Medlem
Han fick knulla mer än den genomsnittliga personen som går bort runt 76 plus han hade ett bra liv innan han blev sjuk.

Enda som kan tyckas vara lite tråkigt är att han inte fick uppleva hösten och alla dess fina färger 2024.
Citera
2024-08-26, 17:18
Medlem
Såg nyss Efter Fems hyllningsinslag till Svennis. Där påstår dom att han föddes i Torsby. Kanske är läge att ha lite koll när man ska göra hyllningsinslag till Sveriges störste tränare genom tiderna?
Citera
2024-08-26, 17:26
Tråkigt. Tycka vad man vill om Svennis o hans privatliv men riktigt bra tränare var han ändå under sin peak. Vila i fred.
Citera
2024-08-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Är det 100% även om man på ren tur skulle upptäcka den tidigt?

Det finns en sort av bukspottkörtelcancer som man kan överleva.

Vila i frid Svennis!!
Citera
2024-08-26, 17:31
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Tråkigt. Tycka vad man vill om Svennis o hans privatliv men riktigt bra tränare var han ändå under sin peak. Vila i fred.

Klart han var! Anställd av engelska fotbollsförbundet säger allt om hur stor han var.
Citera
2024-08-26, 17:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Såg nyss Efter Fems hyllningsinslag till Svennis. Där påstår dom att han föddes i Torsby. Kanske är läge att ha lite koll när man ska göra hyllningsinslag till Sveriges störste tränare genom tiderna?

Jaja, född i Sunne, men Tarsbypöjk likväl. Bara för att jag föddes i Karlstad ser jag mig inte som Karlstadpöjk.
Citera
2024-08-26, 17:37
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Det han gjorde för IFK Göteborg var det största som hänt svensk fotboll till denna dag och inget lag och ingen tränare kommer göra om den bragden någonsin.

Sen var han en skön snubbe som blev ansatt av äckelmänniskor med osant skvaller.
Men det hanterade han också bra.

Det är en förlust för Sverige att han är död.
Jag är glad att få varit med på Gamla Ullevi och hylla honom tidigare i år medan han levde .
Citera
2024-08-26, 17:40
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Citat:
Det finns en sort av bukspottkörtelcancer som man kan överleva.

Vila i frid Svennis!!

Det finns bara en sorts bukspottkörtelcancer. Det du far efter är neuroendokrina tumörer som kan sätta sig lite varstans i matsmältningssystemet exempelvis i bukspottkörteln. Problemet med cancer i bukspottkörteln är att den sällan ger symtom förrän det gått för långt. Typiskt för bukspottkörtelcancer är att patienten ändå kan svara bra på behandling och vara relativt frisk under flera månader för att helt plötsligt bli väldigt dålig och gå bort relativt fort. Det var så för en granne jag hade där jag tidigare bodde och det var så för Michael Landon. Det verkar också som Svennis fått samma förlopp.

Det är dock inte 100 procent lika med döden om den upptäcks i tid, men 95 procent.
Senast redigerad av HerrGickhan 2024-08-26 kl. 17:42.
Citera
2024-08-26, 17:40
Medlem
Adeptuss avatar
Citat:
Grejen med buspottskörtelcancer är att den 9 av 10 gånger upptäckts försent pga få symptom till en början. Dessutom ligger den mitt i kroppen omringad av andra organ vilket gör den mycket svåropererad.
Citera
2024-08-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jaja, född i Sunne, men Tarsbypöjk likväl. Bara för att jag föddes i Karlstad ser jag mig inte som Karlstadpöjk.

Nej men att påstå att han skulle vara född i Torsby är ju att ljuga. Tror att han föredrog Sunne framför Torsby faktiskt. Annars skulle han ju inte bo i Sunne. Född: Sunne. Död: Sunne.

Torsby är en förövrigt en mycket ful ort rent estetiskt.
Citera
2024-08-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
nästa vecka börjar tidningarna skriva om arv o pengar

Hade han så jävla mycket pengar då? Visst, han tjänade garanterat betydligt mer än genomsnittssvennebananen men några Zlatannivåer på pengarna var det väl ändå inte?

Oavsett vilket, trist är det om än inte oväntat.
Citera
2024-08-26, 18:01
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Det han gjorde för IFK Göteborg var det största som hänt svensk fotboll till denna dag och inget lag och ingen tränare kommer göra om den bragden någonsin.

Sen var han en skön snubbe som blev ansatt av äckelmänniskor med osant skvaller.
Men det hanterade han också bra.

Det är en förlust för Sverige att han är död.
Jag är glad att få varit med på Gamla Ullevi och hylla honom tidigare i år medan han levde .
Samma här, skönt att han fick en avtackning och kul att man var där själv. Vila i frid Svennis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in