• 1
  • 2
2009-09-19, 16:57
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Jahapp, vilka är egentligen människorna bakom "musikgruppen" Tunnan och Moroten?

Deras mest kända låt, Bajs i bastun, finns här.

Hur är de som personer?
Någon som har koll?

Har sökt utan att hitta någon skvallertråd om dessa.
Citera
2009-09-19, 17:02
Medlem
BohemianSons avatar
Ah, härliga minnen från Tunnan och Moroten och Onkel Kånkel
Citera
2009-09-19, 17:02
Medlem
Kändisar?
Citera
2009-09-19, 17:08
Medlem
iipods avatar
Tro det eller ej Simon Gärdenfors ligger bakom triumfet!
Citera
2009-09-19, 17:19
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Jag vet inte vad du menar med "triumfet", men tunnan (den ende medlem som är aktiv) är inte tecknaren vid det namnet i alla fall.
Edit:
Äntligen 600 inlägg, (vilket medför access till det exklusiva gayforumet)!
Senast redigerad av Ballfager 2009-09-19 kl. 17:22.
Citera
2009-09-19, 19:26
Medlem
axelcarlings avatar
Dom är inga speciella egentligen, datornördar, nynazister/patrioter som tycker det är ballt med Hitler och att hata negrer/judar samt som nyttjar olagliga preparat på sin fritid (eller brukade göra det), deras kompisgäng är rätt så tunga "vita narkomaner", dvs dom tar tunga droger men för sig inom arbetslivet som vanliga 9 till 5 svennar.

Viss bakgrund inom Anal-intruders (modul-gruppen) om det säger dig något. Medlemmar i gruppen Anal-intruders kan man knyta till demopartyt Remedy i Solna hallen som brukade hållas där på 90-talet (då inte Gamer-partyt, utan just Demo-partyt), dock är Snuskbuske inte relaterat till Tunnan/moroten förrutom att han känner dom, antar jag. Medlemmar i Anal-intruders gillade dock att tydligt markera att dom representerade sina ideal/tänk/och åsikter på partyna, något som vanliga "svenne-style" personer ibland inte gillade.
Citera
2009-09-19, 19:48
Medlem
TheRoadCrews avatar
Gitarristen i CrashDiet har väl varit aktiv i gruppen tidigare iaf. Lyssnar inte på skiten, alldeles för poänglös könsrock.
Citera
2009-09-19, 22:50
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Kändisar?

Hehe, om man är på Spotify är man minsann kändis

Dessutom, de flesta under 50 måste ju ha hört talas om Tunnan och Moroten någon gång i sitt liv..

Citat:
Ursprungligen postat av iipod

http://sv.wikipedia.org/wiki/Simon_G%C3%A4rdenfors

Han alltså?
Aldrig hört talas om.

Citat:
Ursprungligen postat av axelcarling
Dom är inga speciella egentligen, datornördar, nynazister/patrioter som tycker det är ballt med Hitler och att hata negrer/judar samt som nyttjar olagliga preparat på sin fritid (eller brukade göra det), deras kompisgäng är rätt så tunga "vita narkomaner", dvs dom tar tunga droger men för sig inom arbetslivet som vanliga 9 till 5 svennar.

Viss bakgrund inom Anal-intruders (modul-gruppen) om det säger dig något. Medlemmar i gruppen Anal-intruders kan man knyta till demopartyt Remedy i Solna hallen som brukade hållas där på 90-talet (då inte Gamer-partyt, utan just Demo-partyt), dock är Snuskbuske inte relaterat till Tunnan/moroten förrutom att han känner dom, antar jag. Medlemmar i Anal-intruders gillade dock att tydligt markera att dom representerade sina ideal/tänk/och åsikter på partyna, något som vanliga "svenne-style" personer ibland inte gillade.

Såpass.. Har du eller iipod något som kan bekräfta det ni skriver?

Tilläggas bör att jag inte är något större fan av dem, är mest nyfiken på vad som finns att gräva fram om dessa udda människor..
Citera
2009-09-19, 23:44
Medlem
Bronkzs avatar
bra där karatekenta. ett plus i protokollet.
Citera
2009-09-20, 01:13
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRoadCrew
Gitarristen i CrashDiet har väl varit aktiv i gruppen tidigare iaf. Lyssnar inte på skiten, alldeles för poänglös könsrock.
Det har jag väldigt svårt att tro! Borde ha hört om det tidigare isf!
Moroten är väl inte aktiv längre, men Tunnan kör vidare.

http://www.youtube.com/watch?v=9RYGSFzR4iM
Citera
2009-09-20, 03:13
Medlem
MadamMims avatar
Tunnan är en fet äcklig jävel som käkar snor offentligt i Rissne....
Citera
2009-09-20, 12:18
Medlem
Meskilstunas avatar
Jag kanske kan bifoga reportaget jag gjorde för ett år sen
http://www.youtube.com/watch?v=4HvvHelyGng
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto