2009-09-19, 07:45
Medlem
GateC8s avatar
Hej

Postade en fråga i graffititråden i går men när jag kollar nu är det försvunnet, vet att det finns minst 2 svar och jag hittar det inte i papperskorgen.

Lite förvånad att något tas bort utan förklaring.

/G
2009-09-19, 08:03
Medlem
Bluebeast72s avatar
Måste varit ett väl planerat inlägg då ts lyckats med bedriften att göra hela 11 inlägg sedan denne blev medlem..2002

Synd då att det ej föll moddsen på läppen
2009-09-19, 09:45
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GateC8
Hej

Postade en fråga i graffititråden i går men när jag kollar nu är det försvunnet, vet att det finns minst 2 svar och jag hittar det inte i papperskorgen.

/G

https://www.flashback.org/showthread.php?t=951568
Inlägg som bryter mot regler raderas utan skribenten meddelas.
2009-09-19, 10:04
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GateC8
Hej

/G

OT-inlägg och liknande i en tråd raderas ofta utan att det meddelas. Hela trådar kan slängas i papperskorgen, men då finns de ju kvar där åtminstone. Trådar raderas utan förklaring om de bryter mot någon regel. Hittar du inte din tråd i papperskorgen är det sistnämnda sannolikt. Då är den rätta strategin att kontakta moderatorerna i aktuellt forum enligt epost72:s länk ovan.

Det är alltså bara som absolut sista utväg du ska posta ett inlägg i Flashback angående ett enskilt ärende.
2009-09-19, 10:04
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
OT-inlägg och liknande i en tråd raderas ofta utan att det meddelas. Hela trådar kan slängas i papperskorgen, men då finns de ju kvar där åtminstone. Trådar raderas utan förklaring om de bryter mot någon regel. Hittar du inte din tråd i papperskorgen är det sistnämnda sannolikt. Då är den rätta strategin att kontakta moderatorerna i aktuellt forum enligt epost72:s länk ovan.

Det är alltså bara som absolut sista utväg du ska posta ett inlägg i Flashback angående ett enskilt ärende.
Precis.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in