2009-09-18, 09:22
Bannlyst
Lekte med tanken igår, och har en hel del pengar på kontot.
Hur ska jag gå tillväga för att köpa upp hela flashback-verksamheten?
2009-09-18, 09:25
Medlem
Studsbolls avatar
Låt inte röven lura dig igen. Har du sett någon till salu-annons nyligen? Köp en Piggelin för dina livsbesparingar istället.
2009-09-18, 09:26
Medlem
ubersantas avatar
Tror inte att du skulle kunna köpa flashback oavsett hur mkt pengar du har på kontot.
2009-09-18, 09:31
Bannlyst
Men om vi säger att jag sparat ihop många många tusenlappar på kontot då? På något sätt måste det väl gå
2009-09-18, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaika
Men om vi säger att jag sparat ihop många många tusenlappar på kontot då? På något sätt måste det väl gå

måste? nej haha... så om jag har tillräckligt mkt pengar.. måste du sälja dig till mig då?
2009-09-18, 09:35
Medlem
jerkuss avatar
Citat:

Om det inte framgår tydligt nog så är du inte rolig. Du är tråkig och får gärna gå härifrån och göra något annat.

Om du vill fortsätta försöka, här:

Flashback Media Group AB
Box 920 41
120 06 Stockholm
Sweden

E-post: flashback@flashback.se

http://www.flashback-mediagroup.se

Där kan du inleda förhandlingar om att köpa Flashback. Inte här.
2009-09-18, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Om det inte framgår tydligt nog så är du inte rolig. Du är tråkig och får gärna gå härifrån och göra något annat.

Om du vill fortsätta försöka, här:

Flashback Media Group AB
Box 920 41
120 06 Stockholm
Sweden

E-post: flashback@flashback.se

http://www.flashback-mediagroup.se

Där kan du inleda förhandlingar om att köpa Flashback. Inte här.

Försöker inte vara rolig även om frågan inte är lika allvarlig som atombombsförhandlingar mellan olika länder. Tack för infon, ska kontakta dem. Ställde bara en fråga här din sure jävel.
2009-09-18, 09:40
Bannlyst
Citat:
Försöker inte vara rolig även om frågan inte är lika allvarlig som atombombsförhandlingar mellan olika länder. Tack för infon, ska kontakta dem. Ställde bara en fråga här din sure jävel.

va inte så jävla sur ! Du är tråkigt.. dra
2009-09-18, 09:42
Medlem
TTKs avatar
Citat:

Dock om du ska köpa forumet så är det bäst att kontakta forumets ägare, kontaktinfo hittar du på hemsidan: http://www.flashback-enterprises.ltd.uk/
2009-09-18, 10:14
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Tror inte att du skulle kunna köpa flashback oavsett hur mkt pengar du har på kontot.
Alla har ett pris

Skulle admin bli erbjuden 100 miljoner vore det dumdristigt att inte gå med på det. För dom pengarna kan man göra ganska mycket mer för yttrandefriheten än vad flashback forum någonsin kunnat göra.
2009-09-18, 11:09
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Alla har ett pris

Skulle admin bli erbjuden 100 miljoner vore det dumdristigt att inte gå med på det. För dom pengarna kan man göra ganska mycket mer för yttrandefriheten än vad flashback forum någonsin kunnat göra.

tror inte 100 miljarder skulle räcka...inte om du ger dem till en admin.....
2009-09-18, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
tror inte 100 miljarder skulle räcka...inte om du ger dem till en admin.....

Vet du hur mycket 100 miljarder är? Tror du inte han sålt sidan och blivit fullständigt ekonomiskt oberoende för resten av sitt liv?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in