2009-09-18, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Tror inte att du skulle kunna köpa flashback oavsett hur mkt pengar du har på kontot.

Allt är till salu med rätta pengarna grabs!
2009-09-18, 14:30
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
tror inte 100 miljarder skulle räcka...inte om du ger dem till en admin.....

Skojar du?

Kolla bara på allabolag.nu hur mycket de får in varje år. Ta det gånger 100 år och så kommer du få budet accepterat.
2009-09-18, 16:44
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaika

Vet du hur mycket 100 miljarder är? Tror du inte han sålt sidan och blivit fullständigt ekonomiskt oberoende för resten av sitt liv?

Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Skojar du?

Kolla bara på allabolag.nu hur mycket de får in varje år. Ta det gånger 100 år och så kommer du få budet accepterat.

Jo, men inte om man ger pengarna till admin....
2009-09-19, 03:46
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Är inte det här en köp/säljannons?
Klockren 1.01:a, ban direkt.

Ontopic:
Jag tror nog att det finns ett pris, men priset måste komma med ett engagemang också, annars antas det inte. Det är vad jag tror iaf.
2009-09-19, 14:56
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaika
Lekte med tanken igår, och har en hel del pengar på kontot.
Hur ska jag gå tillväga för att köpa upp hela flashback-verksamheten?

Flashback är inte till salu.

Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Alla har ett pris

Skulle admin bli erbjuden 100 miljoner vore det dumdristigt att inte gå med på det. För dom pengarna kan man göra ganska mycket mer för yttrandefriheten än vad flashback forum någonsin kunnat göra.

Dumdristigt eller ej. Flashback är inte till salu.
Om du hittar några riskkapitalbolag som vill pröva idén (affären är ju inte klar förrän den är betald), så kommer du inse att man inte kan köpa Flashback.

Sverige skulle bli väldigt tyst ifall Flashback försvann, och någon som vill betala 100 miljoner gör det inte för att man har intresse av att gynna det fria ordet. Tro mig.

admin
2009-09-19, 15:20
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

Om du hittar några riskkapitalbolag som vill pröva idén (affären är ju inte klar förrän den är betald), så kommer du inse att man inte kan köpa Flashback.

Sverige skulle bli väldigt tyst ifall Flashback försvann, och någon som vill betala 100 miljoner gör det inte för att man har intresse av att gynna det fria ordet. Tro mig.

admin

Skönt att höra. Länge leve vår ärade admin
2009-09-19, 15:24
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:

admin

Säg att jag idag erbjuder 1 miljard i valfri valuta/valutor och fri annosering (för nuvarande ägare) på Fb så är jag ganska säkert på att forumet skulle säljas.
2009-09-19, 15:27
Medlem
epost72s avatar
Citat:
admin

Tack det känns tryggt att höra.
2009-09-19, 15:29
Medlem
eLItistas avatar
Varför vill ni vara ägare till en sida men en massa psychos?
2009-09-19, 15:39
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Säg att jag idag erbjuder 1 miljard i valfri valuta/valutor och fri annosering (för nuvarande ägare) på Fb så är jag ganska säkert på att forumet skulle säljas.
Varför så säker? Är något inte till salu är det inte det heller, pengar är inte alltid rätt övertalningsmetod oavsett mängd.

Citat:
Ursprungligen postat av eLItista
Vem skulle INTE vilja vara det?
2009-09-19, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eLItista

Blir du bannad så finns det ju inte så många kvar?

Tycker f ö INTE att Flashback skall säljas till någon någonstans! Är en utmärkt sida som den är i dagsläget. Tack allihop!
2009-09-19, 16:31
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Varför så säker? Är något inte till salu är det inte det heller, pengar är inte alltid rätt övertalningsmetod oavsett mängd.

Vem skulle INTE vilja vara det?

Säkerligen, tills man kommer till den punkten man verkligen ser alla högar med tusenlappar, Om det inte är så att staten äger flashback och notoriskt samlar in information om sina medborgare med hjälp av FB

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in