Trodde brandos.se var en seriös sida med bra support. Den uppfattningen ändrades fort.
I söndags beställde jag ett par skor. Fyllde i uppgifter och så klickade jag vidare, stod att jag skulle få ett bekräftelsemail, som jag fortfarande inte fått. Jag gjorde en direktbetalning, och så stod det att ordern var registrerad och betald.
Stod att jag skulle få en bekräftelse på min mail på min order, som jag inte fått.
Så nu kan jag inte logga in på deras hemsida, kan inte minnas att jag skrev in ett lösenord, så klickar jag på "Glömt lösenord" fyller jag i min mail och skickar. Men jag får inget mail. Men tar jag "registrera nytt konto" och fyller i min mail står det att mailen redan används

alltså måste jag registrerat ett konto.
har mailat supporten 2ggr (kundtjanst@brandos.se) men inte fått något svar!
Testade att ringa idag, men telefonsvararen sa bara att de inte tog emot samtal då, sa inte när man skulle ringa heller
Så vad ska jag göra? på min internetbank ser jag att överföringen är gjord, står "Direktbetalning" och så ett nummer.
Så jävla irriterande att man betalt i förskott, men inte fått sin vara inom de där 1-4arbetsdagarna, och så kan man inte få någon kontakt med företaget!!!!
p.s vet inte om jag la tråden på rätt ställe