2009-09-17, 22:33
Medlem
despots avatar
Trodde brandos.se var en seriös sida med bra support. Den uppfattningen ändrades fort.

I söndags beställde jag ett par skor. Fyllde i uppgifter och så klickade jag vidare, stod att jag skulle få ett bekräftelsemail, som jag fortfarande inte fått. Jag gjorde en direktbetalning, och så stod det att ordern var registrerad och betald.
Stod att jag skulle få en bekräftelse på min mail på min order, som jag inte fått.

Så nu kan jag inte logga in på deras hemsida, kan inte minnas att jag skrev in ett lösenord, så klickar jag på "Glömt lösenord" fyller jag i min mail och skickar. Men jag får inget mail. Men tar jag "registrera nytt konto" och fyller i min mail står det att mailen redan används alltså måste jag registrerat ett konto.

har mailat supporten 2ggr (kundtjanst@brandos.se) men inte fått något svar!
Testade att ringa idag, men telefonsvararen sa bara att de inte tog emot samtal då, sa inte när man skulle ringa heller

Så vad ska jag göra? på min internetbank ser jag att överföringen är gjord, står "Direktbetalning" och så ett nummer.
Så jävla irriterande att man betalt i förskott, men inte fått sin vara inom de där 1-4arbetsdagarna, och så kan man inte få någon kontakt med företaget!!!!

p.s vet inte om jag la tråden på rätt ställe
Citera
2009-09-17, 23:16
Medlem
MT-snubbens avatar
Tja, om det bryter de villkoren som står i kontraktet ni ingick i så bör du kunna häva köpet och få tillbaka dina pengar.
Citera
2009-09-18, 00:07
Medlem
Låter konstigt, beställde ett par skor där ifrån för månad~ sedan och det fungerade utmärkt, fick bekräftelsemailet direkt när jag beställt dom och skorna kom till mitt ombud efter 3-4 dagar.
Citera
2009-09-18, 08:59
Medlem
despots avatar
Grejjen är den att jag vill fortfarande ha skorna.
Men att inte kunna få kontakt med dem, om de ens mottagit min beställning, och att ingenting i mail-väg verkar fungera på sidan irriterar mig.. nån som vet när man kan ringa dem? har mailat som sagt två gånger nu, gått ca 3-4 dagar sen dess utan resultat...
Citera
2009-09-18, 20:11
Medlem
despots avatar
Ah! nu kom mitt paket!

som tur är är man nöjd med skorna, så man slipper kontakta dem ang. retur och få sina pengar tillbaka osv.

sjukt att de inte svarat på mail som jag skickade i måndags-tisdags... bland den sämsta supporten jag stött på i internethandeln..
Citera
2009-09-18, 20:36
Medlem
MT-snubbens avatar
Det var väl bra, skönt att höra att det gick vägen
Citera
2009-09-19, 12:46
Medlem
despots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MT-snubben
Det var väl bra, skönt att höra att det gick vägen

Japp, riktigt nöjd med skorna så det känns bra

frågan är om man orkar handla därifrån fler gånger
Citera
2010-09-25, 14:41
Medlem
Sällsynt dålig kundrating på cint.se, snittbetyg 1,5 ( skala 1-5).

En missnöjd kund skriver:

Citat:
VARNING, BLUFF-FÖRETAG! Första och sista gången jag beställer skor därifrån. Jag betalade in 1599:- för två par skor men skorna kom aldrig och jag blev blåst. Deras så kallade "kundsupport" har öppet 39 minuter varje vecka men lägger på luren när man ska prata med dom. AVRÅDER STARKT FRÅN ATT HANDLA.

En annan:

Citat:
Varning för detta företag! Jag köpte ett par skor som sprack upp i sömmarna efter en vecka. Jag ringde till deras kundtjänst och de var mycket otrevliga och spydiga. Pengarna är borta och de har nu gjort sig oanträffbara; svarar inte när jag ringer, brev besvaras ej. Varning för detta företag.

http://www.cint.se/sweden/asp20/Leaf...D=&ShowAll=Yes
Citera
2010-09-26, 12:10
Medlem
PaulSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Sällsynt dålig kundrating på cint.se, snittbetyg 1,5 ( skala 1-5).

En missnöjd kund skriver:

En annan:

http://www.cint.se/sweden/asp20/Leaf...D=&ShowAll=Yes

Tror nog mer på att SD-anhängarna har löst amok efter deras senaste "PR-kupp". Därav dåliga omdömen och att de är svåra att kontakta...
Citera
2010-09-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulSmith
Tror nog mer på att SD-anhängarna har löst amok efter deras senaste "PR-kupp". Därav dåliga omdömen och att de är svåra att kontakta...
Jepp, alla omdömen är skrivna efter "kuppen".. Så man ska nog inte ta dem allt för seriöst.
Citera
2010-09-26, 18:08
Medlem
brianmolkos avatar
bara män och lou*ce e och hennes mamma har handlat de där omdömena. SD
Citera
2010-09-26, 21:07
Medlem
despots avatar
Fast å andra sidan tar man inte Brandos seriöst när de går och med ett sånt där uttalande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in