2009-09-17, 10:08
Medlem
Tungt som fan!

Har varit mycket nära att dö i närvaro med min morsa, hon fick lägga om mig i sidoläge för att jag skulle andas tills ambulansen kom. Det grymmaste jag har gjort i hela livet! Robbans brev påminner mig att fortsätta vara drogfri!

R.I.P
Citera
2009-09-17, 12:27
Medlem
umpfs avatar
Det där var riktigt tungt! Alla borde fan läsa det där, tror det kan ge en tankeställare hos många innan dom provar på några dumheter..
Citera
2009-09-17, 12:34
Bannlyst
Blytung verkligen men samtidigt vacker.
Citera
2009-09-17, 13:48
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Blytung verkligen men samtidigt vacker.

Ärligt talat, det är tragiskt och allt men "dikten" sög balle.
Citera
2009-09-17, 14:58
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Ärligt talat, det är tragiskt och allt men "dikten" sög balle.

Tycker att verkade väldigt ärligt och samt tragiskt. I vilket fall R.I.P!
Citera
2009-09-17, 15:06
Medlem
Var han 12 bast när han skrev dikten eller?
Citera
2009-09-17, 22:22
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Usch... Vila i frid Robban.

Men vad är det egentligen vi ska diskutera i den här tråden???

Någon har snappat upp syftet med tråden i alla fall:

Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Robbans brev påminner mig att fortsätta vara drogfri!

R.I.P

Det sista man egentligen vill åsamka skada på är ju faktiskt ens nära & kära. Oftast är dock skadan skedd när det är för sent, när man är fast i det och inte ta sig ur det. Missbrukare är egoister på så sätt, att man skadar nära & kära mer än vad man skadar sig själv.

Därför brukar jag alltid blicka tillbaka på hans brev när det känns tungt och man lika gärna skulle kunna gå till en undergroundfest och dra 2 gubbar tjack och va vaken i 36 timmar. Att läsa brevet räcker för mig att bestämma mig för att stanna hemma och spela poker eller att dra på bio med ngn polare o det har jag Robban att tacka för.
Citera
2009-09-17, 22:38
Medlem
Den bet hårt på en schtonkad man :/ RIP Junkie
Citera
2009-09-17, 22:38
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Någon har snappat upp syftet med tråden i alla fall:

Det sista man egentligen vill åsamka skada på är ju faktiskt ens nära & kära. Oftast är dock skadan skedd när det är för sent, när man är fast i det och inte ta sig ur det. Missbrukare är egoister på så sätt, att man skadar nära & kära mer än vad man skadar sig själv.

Därför brukar jag alltid blicka tillbaka på hans brev när det känns tungt och man lika gärna skulle kunna gå till en undergroundfest och dra 2 gubbar tjack och va vaken i 36 timmar. Att läsa brevet räcker för mig att bestämma mig för att stanna hemma och spela poker eller att dra på bio med ngn polare o det har jag Robban att tacka för.
Poker och bio låter fan riktigt tråkigt, men kul att det funkar för dig!
Citera
2009-09-17, 22:40
Medlem
SMD FBs avatar
Ibland då och då så skriver lite missbrukare lite brev till "omvärden" hur fel allt gick. Vissa rätt flummiga andra mindre. Men allt det här är bara tragiskt, på ett behandlingshem när jag satt LVU:ad så var det en kille som tog sitt liv i början av min tid där, dock i huset brevid men fortfarande på samma ställe. Några månader senare så hängde sig en annan kille inne på min avdelning och efter det typ 4-5 månader så var det en snubbe som gjorde ett självmordsförsök, skar upp sig som fan.

Helvete det är så jävla vanligt tyvärr.
Citera
2009-09-18, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Var han 12 bast när han skrev dikten eller?

Ganska tydligt att han inte var tolv när han skrev den! Poängen var nog inte att vinna nån dikt-tävling, utan innebörden i texten!!!

Jag har så jävla svårt att förstå helt meningslösa, omogna inlägg ibland! Gillar man det inte, varför ens orka lägga ner nån energi och skriva ett inlägg som min guldfisk skulle klara av att formulera...
Citera
2009-09-18, 08:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Ganska tydligt att han inte var tolv när han skrev den! Poängen var nog inte att vinna nån dikt-tävling, utan innebörden i texten!!!

Jag har så jävla svårt att förstå helt meningslösa, omogna inlägg ibland! Gillar man det inte, varför ens orka lägga ner nån energi och skriva ett inlägg som min guldfisk skulle klara av att formulera...
Ser inget omoget alls i den högst befogade frågan. Dikten var ju rena skiten med billiga rim o som vanligt en jävla massa snyftande o självömkan som resultatet brukar bli när ngn pundare har avis eller hemlängtan från behandlingshemmet.

Skrattretande att folk är så jävla dumma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in