2009-09-16, 18:30
Medlem
Fetgrovsnuss avatar
Verkar ju som varenda sida har lagt ner. Va ju en massa snack om att det kommer nya rökmixar efter förbudet mot spice R.I.P

Vart! Det är ju för guds skull den 16 idag!
Senast redigerad av Fetgrovsnus 2009-09-16 kl. 19:07.
Citera
2009-09-16, 18:46
Medlem
Edit har ju fortfarande flera mixar, men jag vet inte om de är säkert att köpa därifrån eftersom det är olagligt. Sitter själv och funderar på om man ska slänga iväg en beställning. Några som vet om man kan få dryga böter etc om man beställer spice från utlandet?

Känns som det är väldigt låg chans att de kollar såna postförskott etc eftersom de är så pass små och de luktar knappast lika starkt som weed, luktar knappt alls.
Citera
2009-09-16, 18:46
Bannlyst
Det är lite lustigt att Spicenordic numera säljer långt farligare grejer än Spice. De politiker som stödjer den svenska modellen borde skjutas.

Citat:
Ursprungligen postat av Istea
Känns som det är väldigt låg chans att de kollar såna postförskott etc eftersom de är så pass små och de luktar knappast lika starkt som weed, luktar knappt alls.
Sålänge shoppen skickar så lär det med största chans komma fram. Det finns inga hundar tränade att söka efter syntetiska cannabinoider.
Citera
2009-09-16, 18:48
Medlem
suqas avatar
Spiceshop.se, men finns dock bara en produkt inne för tillfället. Vet inte hur bra den fungerar heller, någon med erfarenhet kan ju beskriva ruset.

Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Det är lite lustigt att Spicenordic numera säljer långt farligare grejer än Spice. De politiker som stödjer den svenska modellen borde skjutas.

Sålänge shoppen skickar så lär det med största chans komma fram. Det finns inga hundar tränade att söka efter syntetiska cannabinoider.

Har för mig att spicenordic sålt dessa farliga grejer ett bra tag innan klassningen av rökmixarna.
Citera
2009-09-16, 18:49
Medlem
Morfars vredes avatar
"Mixar" kan du väl köpa på många sidor? Spicenordic har ju till och med öppet fortfarande, bara att RÖKmixar inte finns kvar. Men det är ju för att den nya lagen kört igång. Så det tror jag ej kommer att komma tillbaka. Isåfall om du beställer från utlandet. Vilket enligt mig inte vore värt besväret.
Citera
2009-09-16, 18:52
Medlem
Tord_Ywels avatar
Spiceshop säljer väl fortfarande Sixty Nine 69 och Smoke XXX som fortfarande ska vara lagliga vad jag har förstått.
Citera
2009-09-16, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suqa
Har för mig att spicenordic sålt dessa farliga grejer ett bra tag innan klassningen av rökmixarna.
Jodå, men då kunde man välja att köpa något "mildare". Nu måste man gå direkt på de tunga varorna, om man väljer att lyda staten.
Citera
2009-09-16, 19:03
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jodå, men då kunde man välja att köpa något "mildare". Nu måste man gå direkt på de tunga varorna, om man väljer att lyda staten.
Tänkte inte så långt. Ja, helt sjukt är det egentligen, men det kan inte vara lätt för staten att hålla koll på alla aktiva substanser och sedan klassa dessa som narkotika, men spice var ju så utbrett att dom kände att något måsta göras kanske.
Citera
2009-09-16, 19:05
Medlem
Fetgrovsnuss avatar
Har kikat runt hela dagen men inte funnit en enda rökmix som går att beställa. 69 och xxx finns ej hemma heller.

Citera
2009-09-16, 19:09
Medlem
Fetgrovsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istea
Edit har ju fortfarande flera mixar, men jag vet inte om de är säkert att köpa därifrån eftersom det är olagligt. Sitter själv och funderar på om man ska slänga iväg en beställning. Några som vet om man kan få dryga böter etc om man beställer spice från utlandet?

Vart beställer man sa du? Nu skiter jag i om jag åker dit
Citera
2009-09-16, 19:29
Medlem
Gambinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgrovsnus
Vart beställer man sa du? Nu skiter jag i om jag åker dit

Abstinens?
Citera
2009-09-16, 19:29
Medlem
IgorTks avatar
Alibongo har en hel del har själv beställt nu. Så skriver dom

If you live in one of the places which we cannot ship Spice (including Yucatan Fire, Mojo, Genie), Ex-cess or Magic to then don't worry! We have lots of other incense blends that smell equally as good.

We also sell Aroma, Kronic, Smoke, Smoke plus, D-raw, Eclipse, Caneff, Dream and Sence

Själv beställde man sence och skunk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in