• 1
  • 2
2009-09-16, 15:12
Medlem
Troas avatar
som jag tyckte var fina. Men nu börjar det göra ont vid sidan av mina fötter, vid lilltån ungefär så jag tänkte (filosoferade) att jag kanske kunde skära bort mina lilltår och sedan gå till akuten och säga att jag fastnade i en tröskmaskin eller sådär. För skorna är av märket NIKE och har guldstreck och grejer och folket i affären vägrar att byta mig tillbaka till mina cash ( som jag f.ö fick genom ett litet rån i en tobakskiosk )

För jag vill fan inte betala för en skönhetsoperation när jag är så jävla snygg annars, det skulle skada mitt rykte grovt om någon fick nys om det. (Ja jag är en bratt) Så om man kunde komma med någon historia om den där skördetröska eller vad fasiken det heter så kanske de syr ihop skiten for free?

Vad tror ni, ? Jag älskar ju skorna lixom
2009-09-16, 15:14
Medlem
Troas avatar
de kostade dessutom ca 3 lax, hajja...
2009-09-16, 15:24
Medlem
whaas avatar
troll
2009-09-16, 15:28
Medlem
Arch_Angels avatar
lustigt att vissa slängs ut för små grejer å folk som detta får vara kvar

https://www.flashback.org/showthread.php?t=766450

https://www.flashback.org/showthread.php?t=766415

med mera
2009-09-16, 15:29
Medlem
Troas avatar
ge dig, om jag vore ett troll skulle jag fan inte ha råd med NIKE, med dessutom guldrayas. f-ing fåne. Hur många ggr inavlades din släkt innan du kom till din stackare. Har du bara oneliners att komma med som inte har någon som helst innebörd av vikt eller tillför ämnet något så är det nog bÄttre att du håller tyst, ok
2009-09-16, 15:31
Medlem
Troas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
lustigt att vissa slängs ut för små grejer å folk som detta får vara kvar

https://www.flashback.org/showthread.php?t=766450

https://www.flashback.org/showthread.php?t=766415

med mera

Kanske för att jag tillför, fastän jag är knäpp???
2009-09-16, 15:33
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
ge dig, om jag vore ett troll skulle jag fan inte ha råd med NIKE, med dessutom guldrayas. f-ing fåne. Hur många ggr inavlades din släkt innan du kom till din stackare. Har du bara oneliners att komma med som inte har någon som helst innebörd av vikt eller tillför ämnet något så är det nog bÄttre att du håller tyst, ok

Nike är ju sååå exklusivt TROLL
2009-09-16, 15:42
Medlem
Kheperas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whaa
troll
+1
2009-09-16, 15:44
Medlem
Trams, detta har inget med filosofi att göra.
2009-09-16, 15:45
Medlem
whaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seburo C-X

Nej men han verkar rätt efterbliven, vi får ha lite överseende med det.
2009-09-16, 15:57
Medlem
walkaboutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
som jag tyckte var fina. Men nu börjar det göra ont vid sidan av mina fötter, vid lilltån ungefär så jag tänkte (filosoferade) att jag kanske kunde skära bort mina lilltår och sedan gå till akuten och säga att jag fastnade i en tröskmaskin eller sådär. För skorna är av märket NIKE och har guldstreck och grejer och folket i affären vägrar att byta mig tillbaka till mina cash ( som jag f.ö fick genom ett litet rån i en tobakskiosk )

För jag vill fan inte betala för en skönhetsoperation när jag är så jävla snygg annars, det skulle skada mitt rykte grovt om någon fick nys om det. (Ja jag är en bratt) Så om man kunde komma med någon historia om den där skördetröska eller vad fasiken det heter så kanske de syr ihop skiten for free?

Vad tror ni, ? Jag älskar ju skorna lixom

Wow, killen har rånat tobaksshorren för att ha råd med sina nikes. lyckat, troll.
2009-09-16, 16:12
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seburo C-X
+1
Frågan är var (om någonstans) det hör hemma. Provar med Privatekonomi, sen får där lokal mod göra vad de vill med den.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in