• 1
  • 2
2009-09-16, 14:27
Medlem
likeithards avatar
Hallonketon r tydligen det "nya" inom fetfrbrnning och (till viss del) lagliga droger.

Nya lagliga partypiller sgs bl.a. innehlla en "analog keton", vilket jag stark misstnker vara just hallonketon, frmodligen ihop med geranamine fr att fungera ver huvud taget. "Keton" lter potent och r skert ett ganska smart drag med tanke p hur populra betaketoner har blivit (t.ex. mefedron, metedron, bk-MBDB osv).
Men det hr r bara spekulationer.

Jag lste att hallonketon ska vara ganska likt synefrin.
Vad tror ni? Funkar hallonketon som rekreationell drog?

http://en.wikipedia.org/wiki/Raspberry_ketone
Citera
2009-09-17, 00:10
Medlem
likeithards avatar
Vad r det ni inte frstr? Allt str i klartext. Eller tnker ni "hm vadoo de finns vl inget KNARK i HALLON heller"?

Frgan r, tror ni att hallonketon (ja, exakt det, en ev centralstimulerande substans som finns i just hallon) har ngot rekreationellt vrde?

Senast redigerad av likeithard 2009-09-17 kl. 00:15.
Citera
2009-09-30, 02:32
Medlem
Bassplays avatar
jag frgade 118 100 .. dom sger att det amfetaminets kusin.. d menar jag Keton och inte hallonketon ..

118 100 menar ocks att dom avrder mig till att bruka detta eftersom narkotika r olagligt!!
Citera
2009-09-30, 02:43
Medlem
MJ1123581321s avatar
Inte fr att vara pessimist, men det r vl inte s troligt att det blir ngon strre hype kring detta. Men men skjut mig om jag har fel.

Till nsta frga:
Hur mnga hallon mste man kka??

OT: 118 100 Avrdde mig frn "att syssla med brottslighet och grovt omoraliska aktiviteter d jag kan rka ut fr besk frn "farbror bl", vilket antagligen kan bli bde otrevligt och ngerfullt i slutndan"

m.a.o. - Frga inte nummerupplysningen om olagliga substaner - dom ger inga svar man behver/vill hra!
Citera
2012-11-15, 20:32
Medlem
R00fiuss avatar
snackar vi om samma produkt ? http://www.hallonketon.se ?? eller e jag ute o cyklar?
Citera
2012-11-21, 00:39
Medlem
lilZer0s avatar
Haha, jag brukar vara rtt s uppdaterad angende vxter i sverige som innehller ngon form av drog men detta hade jag aldrig hrt/lst/sett om frut.

De som genast tnker raida hallonbuskar:
Citat:
Extraction of pure raspberry ketone is usually 14 mg per kg of raspberries.
Det blir allts rtt jva mnga hallon ni mste plocka. Men dremot kanske de hallonen som finns p lokala butiken funkar (frysta)?

Intressant =)
Citera
2012-11-21, 16:21
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R00fius
snackar vi om samma produkt ? http://www.hallonketon.se ?? eller e jag ute o cyklar?

Jag syftade p mnet i sig, inte en viss produkt.
Citera
2013-04-06, 21:00
Medlem
Nej, Hallon keton vrkar ofarligt och kostar bara 200 kr burken, det r kanske vrd att prova.
Citera
2013-04-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cime
Nej, Hallon keton vrkar ofarligt och kostar bara 200 kr burken, det r kanske vrd att prova.

Grattis till frsta inlgget, du var nog roligast idag och definitivt frst i trden om att skmta om det! Bra jobbat...
Citera
2013-04-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
etc etc etc..

Har du forskat vidare ntt p det hr?

Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Grattis till frsta inlgget, du var nog roligast idag och definitivt frst i trden om att skmta om det! Bra jobbat...

vad pratar du om? det r la det mnet TS pratar om?
Citera
2013-04-08, 19:59
Medlem
Kungkrans avatar
Ingen som testat?
Citera
2013-05-02, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungkran
Ingen som testat?

Det hr kosttillskottet r det hallonketon i, vart riktigt pigg och glad av de dr pillrena, men vet ju inte hur mycket just hallonketonen gr. Vet inte ens om det r tillrckligt i en dos fr att man ska knna nt. 84mg ska det vara i ett piller.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...rdcore-60-caps
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in