Postar INTE i E&S forumet just därför att detta primärt inte handlar om sexuella preferenser utan hur man för fram detta på ett bra vis.
Har kört lite internetdejting ett tag nu (dags att hitta något permanent när man är 30+

) och har väl bara goda erfarenheter av det. Har en öppen profil med bild och lite information om mig själv.
Givetvis är sex också viktigt i ett förhållande, men det verkar vara helt tabu att skriva något om detta på dejtingsajter. Eller?
Vore intressant att få lite feedback, gärna från tjejer, hur Ni ser på detta. Placerar Ni folk i facket "sexgalning" eller "oseriös" bara för att man skulle lägga in en text om att den man söker gärna får vara lagd åt det undergivna hållet i sängen?
Får känslan att det lätt skulle övertolkas, även om det bara är en egenskap av många och där jag givetvis inte lever i tron att ALLT måste stämma.
Är väl iof lite fundersam på hur mycket jag vill lägga ut på min profil då den är helt öppen. Har inga problem med att folk ser den som den är idag, men har ingen större lust med att folk mailar runt mina sexuella preferenser på jobbet.