• 1
  • 2
2009-09-15, 05:06
Medlem
angrybeavers avatar
Vart ute och krökat en sväng, slängde i mig en "extacy" för 10-15 min sen.
rött piller med en halv-tallig triangel på och från tidigare erfarenheter verkar det vara pma. är jag farligt ute? när kan jag känna mig säker med att ta en till? (den sista)

PS. Virginia slims är fan inte helt fel.

Edit; fan va mysigt, slänga i mig den sista o hoppas på det bästa eller 50mg doxylamine o försöka decka?... eller alltihop?
Senast redigerad av angrybeaver 2009-09-15 kl. 06:05.
Citera
2009-09-15, 12:19
Medlem
pebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gekko
Du är fan dum i huvet dude, ja hoppas verkligen att du trollar annars ska jag
fan sparka dig i ansiktet när jag ser dig.

Jag städa inte ditt rum för att du ska hitta döds knark och sedan äta det!

+1, din jävla idiot altså.

Vi är på väg hem till snubben för att kolla om han lever, då han varken svarar på telefon eller på annat sätt. Återkommer
Citera
2009-09-15, 13:12
Medlem
pebs avatar
han lever, dock ser han inte så jävla pigg ut.
Citera
2009-09-15, 19:10
Medlem
mqas avatar
What? Varför ska det vara farligt? Det är ju för fan inget problem att dricka lite alkohol och sedan ta lite ecstasy?
Citera
2009-09-15, 19:45
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
What? Varför ska det vara farligt? Det är ju för fan inget problem att dricka lite alkohol och sedan ta lite ecstasy?

Mycket skit som sägs vara E cirkulerar rätt vilt just nu.
Citera
2009-09-15, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Mycket skit som sägs vara E cirkulerar rätt vilt just nu.

Skit lika med vad?
Citera
2009-09-15, 19:54
Medlem
Sandozs avatar
Citat:

PMA (parametoxiamfetamin) har orsakat ett och annat dödsfall, även utan alkohol inblandat.
Citera
2009-09-15, 20:05
Medlem
haha wtf.

Killen vet att det är pma men bestämmer sig ändå för att det skulle vara trevligt att droppa en till? dessutom har han krökat?

Dessutom har inlägg tagits bort så att det är lite svårt att hänga med vad som hänt.

förrvirrad

Citat:

Det var ju inte mdma, det var pma, aka Dr. Death.
Citera
2009-09-15, 21:47
Medlem
pebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
haha wtf.

Killen vet att det är pma men bestämmer sig ändå för att det skulle vara trevligt att droppa en till? dessutom har han krökat?
Japp. Han är inte den skarpaste kniven i lådan om man säger så... Vår kompis har dessutom råkat riktigt illa ut med psykakuten och sjukhus som följd av dessa piller, för någon månad sedan.

Citat:

Det var ju inte mdma, det var pma, aka Dr. Death.
Exakt, livsfarligt skit det där. Mitt tips till alla er där ute:ät inte ecstasy om ni inte är 100% på att det faktiskt är mdma (läs vad andra tycker på flashback). Stöd inte fejk-ecstasy-industrin genom att helt spontant köpa E utan att ha kollat upp först om det är bra eller inte...
Citera
2009-09-16, 00:10
Medlem
angrybeavers avatar
Citat:
haha wtf. Killen vet att det är pma men bestämmer sig ändå för att det skulle vara trevligt att droppa en till? dessutom har han krökat? Dessutom har inlägg tagits bort så att det är lite svårt att hänga med vad som hänt. förrvirrad Det var ju inte mdma, det var pma, aka Dr. Death.
Inte så förvirrande alls. var tankad, tog en tab pma, vart rätt blåst, lite för blåst för att kolla upp om det var farligt(farligare) så körde en post här. Kvällen slutade fin fint med sömntabletterna. kraschade rätt hårt idag däremot.

Och stort tack för att ni kollade till mig! lovar att inte leka med döden igen
Citera
2009-09-16, 02:52
Medlem
Mystiqes avatar
Är det nåt substans man ska undvika i bokstäver är väl just PMA om jag inte mins fel

För mig mina gamla ez-tester kunde man kolla upp om det innehöll just PMA och även holländarna (på smartshop) förklarade att var det just den substansen man fick, är det bara att slänga skiten och fixa på nytt.
Citera
2009-09-16, 07:55
Medlem
tem04s avatar
Pma??

Citat:
Ursprungligen postat av angrybeaver
Vart ute och krökat en sväng, slängde i mig en "extacy" för 10-15 min sen.
rött piller med en halv-tallig triangel på och från tidigare erfarenheter verkar det vara pma. är jag farligt ute? när kan jag känna mig säker med att ta en till? (den sista)

PS. Virginia slims är fan inte helt fel.

Edit; fan va mysigt, slänga i mig den sista o hoppas på det bästa eller 50mg doxylamine o försöka decka?... eller alltihop?
Är du helt säker??
Frugan sa att du har nog fått PMS!!
Hon....men mest jag har taskiga erfarenheter av det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in