2009-09-18, 13:45
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
Nu väntar vi alla med spänning på vilken medlem som döljer sig bakom bidrag nummer tre!

Hehe..

Först och främst, ett stort grattis till bidrag 3 (sexybeast, om det nu umgåt någon med tanke på inlägger ovan..
) - bra jobbat!
Sen har jag en liten notis ang. resultaten nedan: Jag har borträknat röster som kastats av medlemmar som deltog i tävlingen. Det känns konstigt att rösta i en tävling man själv är med i, därav undanber jag deltagare att rösta i framtiden.
Däremot får ni gärna kommentera under röstningens gång, sålänge ni inte avslöjar vem som döljer sig bakom bidragen. 
Här kommer resultatet av den officiella röstningen!
Bidrag 1: Cantora
Bidrag 2: Tegis
Bidrag 3: SexyBeast
Bidrag 4: Meeper
Bidrag 5: Salgoud
Kategori 1: Presentation
Meeper krossade allt motstång och kammade hem 20 röster av totalt 23 inom kategorin. Tegis, SexyBeast och Salgoud fick vars 1 röst medans Cantora slutade på 0.
Kategori 2: Kreativitet
Cantora kammade seglade till lungt förbi oss andra med 15 utav totalt 23 kastade röster. Meeper kom på andra plats med 5 röster, SexyBeast kammade hem 3 medans Salgoud och Tegis fick 0.
Kategori 3: Egen motivering
Meeper tog hem segern med hårsmån! Cantora samlade in inte mindre än 5 röster, men kneps vid mållinjen av Meeper som håvade in 7 utav 20 röster. På delad tredjeplats kom SexyBeast och Salgoud med 4 röster vardera, medans Tegis fick 1.
Flest röster (totalt)
Sammanlagt såg röstfördelningen ut som följer:
1. Meeper - 32 röster / 2 kategorier
2. Cantora - 20 röster / 1 kategori
3. SexyBeast - 8 röster / +Domarens (dePaul) Favorit!
4. Salgoud - 5 röster
5. Tegis - 2 röster
Återigen vill jag tacka alla som varit med och bidragit: Först och främst till alla som skickade in maträtter, alla gjorde ett strålande jobb och det glädjer mig att folk tar sig tid och ork att vara med! Hoppas vi kan hålla igång ett tag till och köra ytterligare några omgångar. Jag hoppas att folk inte blir avskräckta om en omgång går litet sämre, det är bara att köra igen nästa gång och alla presterade som sagt väl.

Sist men inte minst, tack till alla som bemödat sig kika på bidragen och avlägga röster. Jag tror jag talar för alla som bidragit när jag säger att det verkligen uppskattas!
Ej att förglömma är även dePauls insats som domare, jag har tackar mången gång förut och det börjar kanske bli gammalt. Men återigen, tackar så hjärtligt för din insatts!
Bring on the next round!