2009-09-14, 23:06
Medlem
Starkt jobbat! Skitkul att det fortsätter dessutom med ett ökat deltagande!!
Hade själv tänkt vara med men har ingen kamera för tillfället, förhoppningsvis kan jag hoppa på i framtiden!

Kreativitet: 1 Marinerade russen=jävligt roligt
Presentation: 4 Snyggt!

Och självklart en fet eloge till de andra tre som var med. Grymt jobbat!!!
Citera
2009-09-14, 23:35
Medlem
arnold2k5s avatar
Kreativitet: 1
Presentation: 4
Egen: 5. lät jävligt gott helt enkelt!

fan fortsätter de här kan ni anse er utmanade så fort jag fått ordning på kameran!
Citera
2009-09-15, 00:44
Medlem
Egen motivering: 1
Citera
2009-09-15, 11:22
Medlem
Sickboys avatar
Kreativitet: Bidrag 1

Presentation: Bidrag 4

Egen motivering: Bidrag 4. Såg helt klart godast ut.
Citera
2009-09-15, 11:58
Medlem
Salgouds avatar
Tack till alla som röstat än så länge! Glömde nämna att röstning avslutas på Torsdag och resultaten kommer presenteras på torsdag eller fredag beroende på när jag har tid!
Citera
2009-09-15, 12:31
Medlem
Papa.Ubus avatar
Kreativitet: 1, roligt koncept, inte alls vad jag hade tänkt mig när jag såg ingredienserna

Egen motivering: trots brister i presentationen går min röst till bidrag 3. Om man läser receptet så anser jag att han/hon har den bästa användningen av ingredienserna.
Citera
2009-09-15, 15:09
Medlem
korvgobbens avatar

Egen motivering: 1, Av de rätterna som presenterades, så är det og den räten som tilltalar mig mest, skall nog prova mig på dne själv...!
Citera
2009-09-15, 15:26
Medlem
Leif.Pagrotskys avatar
Eget: 4

Tyckte 1an var mest nyskapande och "arbetade" mer, så att säga, men tyckte #4 verkade godast och var snyggt upplagt
Citera
2009-09-15, 23:43
Medlem
ZinuXs avatar
Presentation: 3
Eget: 3
Citera
2009-09-16, 03:25
Medlem
framtands avatar
Kreativitet - 4. Gillar tillbehören, verkar passa sådär lagom.
Presentation 5. Snyggt, enkelt, bra.
Egen motivering - 1. Det närmsta jag själv skulle laga, mycket av allt.

Kul tävling, hoppas den lever och har hälsan en lång tid framöver.
Senast redigerad av framtand 2009-09-16 kl. 03:27.
Citera
2009-09-16, 13:24
Medlem
barbeliths avatar
Jag är grymt imponerad av alla bidrag! Efter moget övervägande har jag dock bestämt mig för att lägga min röst såhär:

Kreativitet: Bidrag 1. Lyckas integrera i stort sett samtliga ingredienser på ett sätt som känns roligt och intressant.

Presentation: Bidrag 4. Snyggt och proffsigt upplagt, helt enkelt. Jag blev sugen på att ta ett bett!

Eget: Bidrag 1. Detta ser ut som en trevlig liten supérätt. Jag tänker mig en fin blandning av texturer med krispigt bröd i botten, len sås och de marinerade russinen som små smakbomber på toppen. Min enda invändning är att rätten nog hade vunnit på en nättare uppläggning, med lite mindre sås. Bidraget får till viss del också min röst för att det är väldigt nära det jag själv hade tänkt laga, om jag hade hunnit vara med den här omgången.

Tack alla som lagat, jättekul att se och läsa om era bidrag!
Citera
2009-09-16, 14:01
Medlem
LadyTeas avatar
Kreativitet - 4
Presentation - 4
Egen motivering - Den enda maträtten jag hade uppskattat att bli presenterad hade varit nr 4.

Verkligen en rolig tävling, men tänk på att vi som sitter här och bedömer inte får äta maten så presentation is key!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in