• 1
  • 2
2009-09-14, 09:50
Vad skulle hända om en stor procentandel utav människorna började våldta sina föräldrar, inte gå till jobbet, slå ner sina medmänniskor, förstöra sina hem, sluta bry sig om sin hygien och gå runt nakna och bara härja?
2009-09-14, 10:03
Medlem
ZenCurls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Vad skulle hända om en stor procentandel utav människorna började våldta sina föräldrar
med tanke på trådnamnet, så blir jag lite rädd för dig nu.
2009-09-14, 10:04
Bannlyst
De skulle bli Rock'N Roll
2009-09-14, 10:05
Medlem
Jag instämmer med ZenCurl. Är det vad du vill göra?
2009-09-14, 10:08
Medlem
Kheperas avatar
Det du beskrev är vad som skulle hända?
2009-09-14, 10:19
Bannlyst
Citat:
Vad skulle hända om en stor procentandel utav människorna började våldta sina föräldrar, inte gå till jobbet, slå ner sina medmänniskor, förstöra sina hem, sluta bry sig om sin hygien och gå runt nakna och bara härja?

Och varför skulle man göra sånt? Låter lika kul som att sitta och dunka huvudet i ett bord, ungefär. Alternativt sitta och räkna kottar, vilket i det fallet skulle betraktas som något reserverat för de få "överintelligenta" som fanns kvar på planeten.
2009-09-14, 10:22
Citat:
Ursprungligen postat av Khepera
Det du beskrev är vad som skulle hända?

Vad är ditt problem?

Ni behöver inte vara rädda. Är en snäll kille. Så sent som igår sa min gamla farmor att hon skulle vart kär i mig om hon var i min ålder (inte därför jag frågade om sweet ol' incestsex ).

Min fråga är enbart: vad skulle hända med människor och samhället i sig om man miste all respekt (och förståndet?) och började släppa efter för sina sjuka och hedonistiska perversioner?
2009-09-14, 10:24
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Vad är ditt problem?

Ni behöver inte vara rädda. Är en snäll kille. Så sent som igår sa min gamla farmor att hon skulle vart kär i mig om hon var i min ålder (inte därför jag frågade om sweet ol' incestsex ).

Min fråga är enbart: vad skulle hända med människor och samhället i sig om man miste all respekt (och förståndet?) och började släppa efter för sina sjuka och hedonistiska perversioner?
Vi skulle komma tillbaka till stenåldern.
2009-09-14, 10:24
Medlem
Citat:
Vad är ditt problem?

Han svarade ju precis på din fråga. Det som skulle hända är att folk skulle gå omkring och ha ihjäl varandra, våldta etc.
2009-09-14, 10:46
Medlem
Kheperas avatar
Citat:
Vad är ditt problem?
Det här...
Citat:
... en stor procentandel utav människorna började våldta sina föräldrar, inte gå till jobbet, slå ner sina medmänniskor, förstöra sina hem, sluta bry sig om sin hygien och gå runt nakna och bara härja?
... som inte låter något vidare i mina öron.
Citat:
Du beskrev själv vad som skulle hända. Du svarade på din egen fråga.
2009-09-14, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Vi skulle komma tillbaka till stenåldern.
Va?

Det kommer såklart att bli så att 98% av befolkningen letar upp de andra 2% och slår ihjäl dem.
2009-09-14, 11:05
Medlem
GregorSpencers avatar
Låter som att du sett andra säsongen av True Blood, i vilken precis detta händer. Den illustrerar ganska bra vad som skulle hända imo!

Och därmed kan vi nog konstatera att din frågeställning inte var särskilt fruktbar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in