• 7
  • 8
2022-01-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Korkad kvinna som. Inte bryr sig om människor som har det svårt
. Först berättar hon att hon är miljonär och lägger pengar på botox.. Och i nästa stund att hon är glad att slippa alla hemlösa. Hon har det minsann bara rent och fint. Jag har det bra. Men hjälper människor som har det svårt. Ibland
Oj. Jag tycker tvärt om. Men,och andra sidan har jag bara träffat henne sporadiskt ett par gånger. Men du som känner henne vet kanske bättre. Berätta mer.....
Citera
2023-04-14, 22:55
Medlem
Det står överallt att hon ska vara med i norska serien Camp Kulinaris ihop med Ola Conny…

Jag är på avsnitt 8, men ingen Maria.,..
Citera
2024-01-15, 15:28
Medlem
lunarluddes avatar
Hon verkar mycket vettigare än jag trott efter sett the island och över atlanten, verkar genuin och väldigt snäll. Mycket vettigare än resten av dessa "Hollywoodfruarna".
Citera
2024-09-25, 17:03
Medlem
Dumma människor tycker hon är smart och rolig. Smarta människor tycker hon är dum och tråkig. Så, nu har vi löst det!
Citera
2025-01-04, 21:18
Medlem
Jofs avatar
Tragiskt fall. Dum blondin. Modigt ? Att låta henne framträda i stjärnorna på slottet. Men det är ju en dumburk.
Citera
2025-01-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOBemil
Dumma människor tycker hon är smart och rolig. Smarta människor tycker hon är dum och tråkig. Så, nu har vi löst det!

Tillochmed Puma Swede har ju åstadkommit mer med henne och hon kan iallafall stå för att hon får betalt för att knulla.
Citera
2025-05-17, 00:24
Medlem
ChiCoLas avatar
Fy fan vad hon ser ut !
Hur många kg injektioner har hon ?
Citera
2025-06-07, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Tragiskt fall. Dum blondin. Modigt ? Att låta henne framträda i stjärnorna på slottet. Men det är ju en dumburk.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...erm=challenger

Se bilden på henne . Det är precis så jag alltid uppfattat Maria montazami . Dålig energi och bara elaka ögon. Jag mötte henne engång i Skåne för en herrans massa år sedan. Hon var så himla dryg. Hon var verkligen upp i sig själv. Hon älskar känslan att vara i centrum och vara viktig. Jag har aldrig gillat henne. Hon såg dessutom ut som en man i verkligheten. Hon var säkert 180 cm med klackar osv. Hon är snäll och söt i tv , men hon har extrema själviska drag. Bläh
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in