Bra film, men det r ngra saker som jag funderar ver.
Nr Christer spelat tennis och str i duschen med tv killar s verkar dem vara arg p honom nr han frgar om schampo. Varfr?
Sen vad jag frsttt s har han mrdat hela sin familj, men varfr har han ltit en son leva?
Just det dr gillade jag inte heller med filmen, att det blev s mycket osagt fr konstens och sakens skull. Filmen kunde ha varit en betydligt bttre historia om den haft mera ktt p benen, men nu irrar Olle Sarri omkring mest och inte vet vad.
Jvla ckelskitfilm. Jag blev imponerad av Farvl Falkenberg men den hr filmen var ungefr lika tilltalande att titta p som en vit vgg. Hur fan kan ni frsvara Jespers stt att utlmna vad som hade hnt kvllen innan som ngot bra?
Sg denna fr nn kvll sen. S mycket frgetecken. Mrdade han sin familj? Var han schizofren?
Ngon form av blackout mste han ha ftt d han vaknar upp blodig? Eller kan det vara s att ven han blivit nedslagen och frsker sedan stda upp bevisen fr att sjlv inte ka dit? Dock, vem fan ker och jobbar om man varit med om ngot sdant? Sen besket hos hans mamma dr han tar en kniv i kket?
Jvla ckelskitfilm. Jag blev imponerad av Farvl Falkenberg men den hr filmen var ungefr lika tilltalande att titta p som en vit vgg. Hur fan kan ni frsvara Jespers stt att utlmna vad som hade hnt kvllen innan som ngot bra?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!