• 2
  • 3
2010-09-06, 17:50
Medlem
Arcanas avatar
Bra film, men det r ngra saker som jag funderar ver.

Citera
2010-09-06, 19:48
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcana
Bra film, men det r ngra saker som jag funderar ver.

Just det dr gillade jag inte heller med filmen, att det blev s mycket osagt fr konstens och sakens skull. Filmen kunde ha varit en betydligt bttre historia om den haft mera ktt p benen, men nu irrar Olle Sarri omkring mest och inte vet vad.
Citera
2010-09-19, 16:12
Medlem
Kundalinis avatar
Bra film, i motsats till Farvl Falkenberg som jag tyckte var pretentis och trkig.

Den dr pojken i duschen tnkte jag inte alls p som en son - jag tolkade det som nn homoerotisk drm han var smbesatt av.
Citera
2011-02-06, 22:43
Medlem
radarsprays avatar
Jvla ckelskitfilm. Jag blev imponerad av Farvl Falkenberg men den hr filmen var ungefr lika tilltalande att titta p som en vit vgg. Hur fan kan ni frsvara Jespers stt att utlmna vad som hade hnt kvllen innan som ngot bra?
Citera
2024-03-30, 19:55
Medlem
Horrorgrams avatar
Sg denna fr nn kvll sen. S mycket frgetecken. Mrdade han sin familj? Var han schizofren?

Ngon form av blackout mste han ha ftt d han vaknar upp blodig? Eller kan det vara s att ven han blivit nedslagen och frsker sedan stda upp bevisen fr att sjlv inte ka dit? Dock, vem fan ker och jobbar om man varit med om ngot sdant? Sen besket hos hans mamma dr han tar en kniv i kket?

Riktigt bra film ialf.
Citera
2024-03-30, 19:55
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radarspray
Jvla ckelskitfilm. Jag blev imponerad av Farvl Falkenberg men den hr filmen var ungefr lika tilltalande att titta p som en vit vgg. Hur fan kan ni frsvara Jespers stt att utlmna vad som hade hnt kvllen innan som ngot bra?

Hur fan kan du tycka den r dlig? Lika dum frga.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in