• 1
  • 2
2009-09-12, 22:12
Medlem
warriorss avatar
HEJ!
Polisen i södertälje är lögnare (inte alla) påstår att jag godkänt förhörs protokoll jag alldrig sett eller hört(fått uppläst).
Påstår ochså att jag varit med på "husransakan " av min bil då satt jag hos polisen som kom tillbaka med det dom hittat i min bil har även varit full av sprutmärken!
Jag hade burit pappkartonger 4 trappor ett par vändor hade tröja med kort ärm.
Polisen står på ca 10 m och säger att det där är sprut märken,varför tog dom inga kort eller frågade läkaren som tog blodprov om mina märken!
De har förstört hela mitt liv!
Någon som har samma erfarenheter?
Citera
2009-09-12, 22:29
Medlem
stilltons avatar
hur har det förstört ditt liv? har du blivit dömd för något som du inte är skyldig till?
Citera
2009-09-12, 22:55
Medlem
Rooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warriors
HEJ!
Polisen i södertälje är lögnare (inte alla) påstår att jag godkänt förhörs protokoll jag alldrig sett eller hört(fått uppläst).
Påstår ochså att jag varit med på "husransakan " av min bil då satt jag hos polisen som kom tillbaka med det dom hittat i min bil har även varit full av sprutmärken!
Polisen står på ca 10 m och säger att det där är sprut märken,varför tog dom inga kort eller frågade läkaren som tog blodprov om mina märken!

Du måste nog redogöra för hur du hamnade i den här situationen om du skall få någon vettig respons i tråden.
Har jag (miss?)förstått det rätt så har du burit pappkartonger uppför ett par trappor och blivit gripen för detta.
I och med detta så har polisen genomsökt bilen.
Varför skulle dom genomsöka bilen för att du burit ett par kartonger?
Tror nog att det krävs att polisen har skäl att söka igenom den.
Sedan har farbror blå hittat sprutmärken på dig och du har inte gjort något.
OK jag kan köpa att polisen beter sig som svin emellanåt men i detta fallet så verkar det som om nåt luktar fisk.
Citera
2009-09-12, 23:27
Medlem
m68s avatar
Citat:
HEJ!
Påstår ochså att jag varit med på "husransakan " av min bil då satt jag hos polisen som kom tillbaka med det dom hittat i min bil har även varit full av sprutmärken!Jag hade burit pappkartonger 4 trappor ett par vändor hade tröja med kort ärm.

Hur är en bil full av sprutmärken?
Citera
2009-09-12, 23:28
Medlem
hängballens avatar
Golningen var bara en gissning men inte fan kan väl en snut påstå att man godkänt ett förhör utan underskrift och sen andvända det som bevis? Längesen jag satt i förhör men jag vill minnas man skrev på förhöret.
Citera
2009-09-12, 23:32
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Golningen var bara en gissning men inte fan kan väl en snut påstå att man godkänt ett förhör utan underskrift och sen andvända det som bevis? Längesen jag satt i förhör men jag vill minnas man skrev på förhöret.

Ja man skriver under, men kanske åklagare körde en fuling du skrev på och puckot trodde det.
Vad vet jag.
Citera
2009-09-12, 23:35
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja man skriver under, men kanske åklagare körde en fuling du skrev på och puckot trodde det.
Vad vet jag.
Ja men i så fall om han gjorde det så var hans liv förstört för längesedan ändå ju.
Fulingen kan ju varit att polaren erkänt...
Citera
2009-09-13, 00:02
Medlem
JimGooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hur är en bil full av sprutmärken?
Rivmärken på armarna efter att ha burit lådor som polisen påstår är sprutmärken tror jag det ska va.
Senast redigerad av JimGoose 2009-09-13 kl. 00:04.
Citera
2009-09-13, 01:01
Medlem
Citat:
HEJ!
Ingen rök utan eld. Du borde nog sitta inne. Jag och mina kompisar har aldrig genom åren gripits av polis.
Citera
2009-09-13, 09:41
Medlem
Megaforces avatar
En massa OT bortkastat samt att tråden flyttas till en mer lämplig plats..

/Mod
Citera
2009-09-13, 10:55
Medlem
Troians avatar
Flyttar den till en än lämpligare plats.

(Veckans brott ---> Brott och brottsbekämpning)

/Mod
Citera
2009-09-13, 11:34
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooter
Du måste nog redogöra för hur du hamnade i den här situationen om du skall få någon vettig respons i tråden.
Har jag (miss?)förstått det rätt så har du burit pappkartonger uppför ett par trappor och blivit gripen för detta.
I och med detta så har polisen genomsökt bilen.
Varför skulle dom genomsöka bilen för att du burit ett par kartonger?
Tror nog att det krävs att polisen har skäl att söka igenom den.
Sedan har farbror blå hittat sprutmärken på dig och du har inte gjort något.
OK jag kan köpa att polisen beter sig som svin emellanåt men i detta fallet så verkar det som om nåt luktar fisk.

Läs i hans signatur, han tycks ha varit med förut.

M.V.H.
jamsson.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här