Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Smartbar Sweden: Vilka oerhört skadliga biverkningar känner du till som gbl besitter, men inte GHB? Ställer mig högst frågande till detta påstående. Om du tar mycket na-ghb får du i dig ganska stora mängder natrium, så att dricka vatten och vätska är smart.
Vad GBL och BDO gör är att det gör mag och tarmkanalen obrukbar genom sin kemiska sammansättning. Det fräter sönder slemhinnorna så att kroppen inte längre kan använda organen till att ta upp näring.
Jag vet många gamla tunga GBL- och BDO-missbrukare som numera får inta näring genom sond eftersom magen och obrukbar för näringsintag.
Detta kräver visserligen flera års missbruk av ämnena.
Detta gäller inte GHB eftersom korrekt framställd GHB är PH-neutral och ett ämne som kroppen lätt kan processa utan biverkningar.
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Förresten på vilket sätt blev du från början av med körkortet och tvingades göra drogtester? (intressant att veta

Det började med att jag åkte dit för innehav i samband med tillslaget mot min shop. Efter ca ett år (innan utredningen var klar) hörde Länsstyrelsen av sig och berättade att man tagit del av mina förhör och sett att jag erkände missbruk av narkotika (hade jag inte erkänt hade jag åkt för försäljning så jag gjorde ett val där). På grund av detta så ville man veta att jag slutat med droger och att jag skulle bevisa det genom 3 negativa drogtester i kronologisk ordning.
Jag ställde upp på det men ändrade inte mina drogvanor utan tog Test Pure istället. Test Pure kräver dock en viss tids drogfrihet för att fungera och detta kunde jag inte klara av. Jag hade så svåra mentala problem efter häktningstiden att jag inte på några villkor kunde sluta med cannabis.
Efter att ha misslyckats att prestera 3 negativa prover i en följd 2 test-perioder i följd så bestämde man sig för att dra mitt körkort i ett års tid.
Detta var ett år sedan och jag misslyckades faktiskt på senaste provet också. Men nu har jag fanimej bestämt mig att jag skall klara av det här så jag får tillbaks korthelvetet.
Jag kan ju dricka alkohol som berusningsmedel på helgerna under denna period.
Jag blir visserligen socialt livsfarlig för allt och alla när jag är full, men jag begår ju inget brott i alla fall *sarkasm*.
Önska mig lycka till