• 1
  • 2
2003-12-26, 22:25
Medlem
hur många av er här anser er ha problem med droger? alltså problem i bemärkelsen att man har svårigheter med att kontrollera bruket och sig själv, svårt att sluta osv? eller välj själva, vilka drogrelaterade "problem" som helst egentligen.
Citera
2003-12-26, 22:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag anser att poliser, vakter på barer och liknande personer har problem med droger...
Citera
2003-12-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag anser att poliser, vakter på barer och liknande personer har problem med droger...

haha, word!
Citera
2003-12-27, 17:36
Medlem
ingen alls verkar det som?
det var märkligt... och intressant.
Citera
2003-12-27, 18:19
Awaiting Email Confirmation
Problem..

Beror ju på vilken drog man använder.. Men alkohol har jag problem med, tycker inte ens om skiten, men ändå fortsätter jag använda det..

Alkoholen finns alltid med i bilden för mig, blir rastlös om jag inte får i mig alkohol på några dagar. Blir lättirreterad och jobbig... Även om jag tar något annat, tex. uppåt - som händer ibland, så vill jag ha alkohol för att utnyttja avtändningen osv.. Det har blivit ett dåligt mönster som är svårt att bryta..

Ha de bra alla,
2047
Citera
2003-12-27, 19:16
Medlem
kisens avatar
Jag har inga problem med droger. Jag tar det nån gång då och då för att förgylla vardagen, inte för att jag har några problem i övrigt med livet. That's it.
Citera
2003-12-27, 22:58
Medlem
ÄlskaMigs avatar
jag har nog inte fullständig kontroll över mitt bruk av alkohol och diverse medikament nej.
Citera
2003-12-27, 23:12
Medlem
porrpumpans avatar
Jag har inga problem med droger men en skvätt heroin rakt in i venen är ju aldrig fel .
Seriöst så har jag inga problem med droger faktiskt. Jag tar psykadelier ibland för att komma bort från vardagen stress & mönster. Det är skönt att komma bort och fundera på andra saker, uppleva saker på ett annat sätt och få insikt i saker och ting. Dock verderar jag dessa upplevelser ganska högt men skulle däremot aldrig få för mig att ta det dagligen eller varje vecka.
Citera
2003-12-28, 02:12
Medlem
Lekbarns avatar
Har haft problem med min haschrökning men har bytt ut mitt hasch(miss)bruk till att ta olika psykadeliker någon gång var annan månad.

Sundare för min hjärna men ändå mer givande.
Citera
2003-12-28, 02:20
Medlem
Unbalanceds avatar
Alkohol är ett djävulskap som har sättit klorna i mig .
Sen cannabis för sömnproblemen har också börjat nästla sig...

Har en känsla av att detta inte kommer sluta bra...

Mvh U
Citera
2003-12-28, 10:38
Medlem
Jag har otroliga problem med droger. Klarar inte en dag utan att vara "avslappnad" eller "påtänd" av nånting. Spelar ingen roll om det är alkohol,gbl,ghb,benzo,kokain,amfetamin eller E. Nånting måste tillföras i min kropp. Så har jag haft det i 3 år. Jäkligt jobbigt.
Citera
2003-12-28, 19:42
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Jag har otroliga problem med droger. Klarar inte en dag utan att vara "avslappnad" eller "påtänd" av nånting. Spelar ingen roll om det är alkohol,gbl,ghb,benzo,kokain,amfetamin eller E. Nånting måste tillföras i min kropp. Så har jag haft det i 3 år. Jäkligt jobbigt.

Några goda råd till oss andra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in