2009-09-12, 20:26
Medlem
Shoo, har problem med min mus. (Trådlös)
Det fungerade helt perfekt på front USB porten tidigare.
Sedan idag funkade det inte helt plötsligt, så provade en av dem bakre, då funkade det skitbra som vanligt.
Prövade den i fram med ett usb minne som fungerade. men som sagt så funkade inte musen i det i fram.

Wtf är det för fel... ?

Tack på förhand.
Citera
2009-09-12, 20:36
Medlem
Victorswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immortalcore
Shoo, har problem med min mus. (Trådlös)
Det fungerade helt perfekt på front USB porten tidigare.
Sedan idag funkade det inte helt plötsligt, så provade en av dem bakre, då funkade det skitbra som vanligt.
Prövade den i fram med ett usb minne som fungerade. men som sagt så funkade inte musen i det i fram.

Wtf är det för fel... ?

Tack på förhand.

Ha ingen trådlös mus. Det är hopplöst, nu kanske inte jag är till någon större hjälp men köp en vanlig datamus med tråd. Det är mycket mycket bättre. Speciellt om du använder din datormus mycket om dagarna.

MVH
Citera
2009-09-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victorswe
Ha ingen trådlös mus. Det är hopplöst, nu kanske inte jag är till någon större hjälp men köp en vanlig datamus med tråd. Det är mycket mycket bättre. Speciellt om du använder din datormus mycket om dagarna.

MVH

Vet att vanliga brukar fungera bättre, och hatar trådlösa egentligen, men just den här jävligt bra, skulle säga att den här fungerar precis lika bra som en med sladd.
Citera
2009-09-12, 20:42
Medlem
Victorswes avatar
Citat:
Vet att vanliga brukar fungera bättre, och hatar trådlösa egentligen, men just den här jävligt bra, skulle säga att den här fungerar precis lika bra som en med sladd.

Men sätt usb-sladden i bakre fronten av datorn då;p Varför måste du ha sladden kopplad i fronten av datorchassit?
Citera
2009-09-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victorswe
Men sätt usb-sladden i bakre fronten av datorn då;p Varför måste du ha sladden kopplad i fronten av datorchassit?

Datorn står under bordet så är bättre i fram för det blir bättre mottagning till musen.
Spelade cs förut med den på baksidan och då slutade den fungera i sisådär 0.3 sekunder ibland, och det går fan inte om man spelar ett turbo gg. ^^ haha
Man måste kunna skjuta hela tiden, varje millisekund xD
Citera
2009-09-12, 20:48
Medlem
Victorswes avatar
Citat:
Datorn står under bordet så är bättre i fram för det blir bättre mottagning till musen.
Spelade cs förut med den på baksidan och då slutade den fungera i sisådär 0.3 sekunder ibland, och det går fan inte om man spelar ett turbo gg. ^^ haha

Då kommer vi till det igen, ha ingen trådlös mus utan en riktig gamermus med tråd. Då kommer du bli en bättre cs-spelare det lovar jag Har själv testat att spela cs source med en trådlös och en med tråd och det går klart bättre med den musen med tråd.
Citera
2009-09-12, 23:31
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Varför i helvete sitter du med en trådlös mus då? Säger ju sig själv....
Citera
2009-09-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Varför i helvete sitter du med en trådlös mus då? Säger ju sig själv....

Den funkade ju skitbra när den satt i fram.
Och för övrigt har jag en sladdmus oxå, men gillar mx bättre...
Kan folk sluta snacka bullshit och bara svara om någon har någon teori eller ett svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in